Hyundai Palisade зачаровує розміром та лоском

 


Флагманський повнорозмірний позашляховик Hyundai — це більше, ніж просто зручність, технології, безпека, комфорт та на стиль. Palisade також є досить преміальним за стандартами марки і став першим Hyundai за такі гроші, коли вперше пішов у продаж у 2020 році. Ба більше, він тепер також дорожчий, ніж модель, яку він замінив лише через три роки, – з новою початковою ціною 2 563 400 грн. Але це не зупинило українців, які голодували за позашляховиками, і «Хюндай Мотор Україна» вже повідомляє про тривалі терміни постачання оновленого восьмимісного SUV.

Фото: автор

А все тому, що Palisade трохи самотній автомобіль, бо з цього сегменту ринку пішли багато конкурентів. Само побоювання, що великому та ненажерливому SUV все тяжче знаходити покупців, які орієнтовані на більш економічні та маневрові сімейні машини, змусили KIA, Honda та Ford прибрати повнорозмірні позашляховики з місцевого асортименту. А ті, що залишилися, – як Mazda CX-9 та Toyota Highlander – все ще недостатньо просторі для 5-метрового калібру. Тоді як Mercedes-Benz GLS, BMW X7, Audi Q7, Volvo XC90 та Land Rover Discovery або більші та значно дорожчі, або є справжніми позашляховиками, як Toyota Land Cruiser Prado та Land Rover Defender.


Товар зі списку бажань

Майже з будь-якого ракурсу він виглядає американським, як яблучний пиріг. І якби прибрати значки Hyundai, він, ймовірно, здався б позашляховиком Cadillac. Тож ви маєте рацію, якщо помітили в ньому відтінок американського стилю. Hyundai Palisade був вперше навіть представлений саме на автосалоні у Лос-Анджелесі в 2018 році.


Ви можете відрізнити модель 2023 року за новою масивною передньою решіткою радіатора з елементами дизайну, які Hyundai називає «параметричним екраном», а також новим двоярусним дизайном фар.

Зона кабіни також була дещо змінена, з новим виконанням вентиляційних отворів, які простягаються через всю приладову панель, і новою 12,3-дюймовою інформаційно-розважальною системою, яка замінила попередній 8,0-дюймовий екран, тоді як щиток приладів тепер також повністю цифровий.


Фактор люкс

Hyundai Palisade доступний як з бензиновим, так і з дизельним двигуном, і коштує відповідно  2 563 400 та 2 612 700 грн. Toyota Highlander і Mazda CX-9 є найближчими конкурентами, але не мають дизельних версій та коштують дешевше. Тоді як Hyundai пропонує вищий рівень оснащення та розкоші, ніж японці.


Є тільки одна версія комплектації Palisade і вона включає повну шкіряну оббивку, 20-дюймові диски, світлодіодні фари та ліхтарі, підігрів і вентиляцію першого і другого ряду сидінь плюс підігрів третього, потужну 15-ватну бездротову зарядку телефона, проєкційний дисплей, двері багажного відділення з електроприводом і функцією «вільні руки», а також систему паркувальних камер з оглядом на 360 градусів і трансляцію сліпих зон на щиток приладів.


Мультимедійні функції включають бездротову підтримку Apple CarPlay і Android Auto і дозволяють підключати два пристрої по Bluetooth: один для мобільного зв’язку, а інший для потокового аудіо через аудіосистему Infiniti з 10 динаміками. До цього Palisade має супутникову навігацію та систему внутрішнього зв’язку, яка дозволяє пасажирам передніх сидінь спілкуватися з пасажирами на задніх сидіннях через динаміки.


У 174 500 грн вам стане пакет додаткової ретуші ззовні та всередині Calligraphy. До нього входить шкіра оздоблення Nappa, замшева оббивка стелі з двома люками, контурна підсвітка, покращені сидіння Relaxation Seat з подвійним масажем та регулюванням бічної підтримки.


Сім’ї, які скучили за точкою доступу Wi-Fi у Hyundai Palisade, будуть задоволені, оскільки Hyundai дозволяє тепер підключати до п’яти пристроїв одночасно. Точки доступу Wi-Fi в автомобілях не є чимось новим, але Hyundai Palisade 2023 року є першою моделлю компанії, яка пропонує цю технологію.


А ще є цифровий ключ, який дозволяє користувачам Apple і Samsung блокувати, розблоковувати та запускати Palisade за допомогою своїх телефонів через протокол NFC. Просто піднесіть пристрій до дверної ручки, щоб розблокувати центральний замок. Щоб завести машину, потрібно поставити телефон на бездротовий зарядний пристрій (там є ще один датчик NFC).

Завдання просте, і всього є п’ять цифрових ключів, якими можна поділитися з друзями через текстове повідомлення. Власники можуть змінювати налаштування кожного з цих ключів, щоб лише блокувати та розблоковувати двері, і власники можуть легко заблокувати доступ до самого ключа. Ця технологія також працює з Apple Watch.


Ще більш функціоналу водій отримає з додатком Bluelink, якщо є можливість вставити в смартфон європейську SIM-карту. Через Bluelink він дистанційно запускає Palisade, вмикає та вимикає підігрів і вентиляцію сидінь і встановлює бажану температуру. Все це можна зробити навіть якщо ви перебуваєте в іншої області – підіймати або опускати вікна, замикати та відмикати двері. І навіть переглядати живі фотографії вашого автомобіля за допомогою його власних камер, що може бути особливо корисним, якщо ви запаркувалися у незручній зоні та хочете усвідомитися, що вас не чекає халепа. Власники також зможуть бачити та отримувати сповіщення про залишені відчиненими двері та вікна, а також рівень палива.


Додаток Bluelink дозволяє створювати два профілі водія, тож якщо ви користуєтеся автомобілем із другою половинкою, налаштування радіо, положення сидінь і дзеркал, а також температура автоматично змінюватимуться залежно від того, хто відкриває та заводить автомобіль.

Дистанційна інтелектуальна система допомоги при паркуванні Hyundai вперше доступна в Palisade. При потребі водій може вийти зі свого авто та рухати його вперед і назад, натискаючи кнопки на ключі.


Системи безпеки включають гарно адаптивний круїз-контроль, що гарно працює з системою слідування смугою руху, а також автономне екстрене гальмування із виявленням автомобілів, пішоходів і велосипедистів.

Знайомі двигуни та платформа

Завдовжки 4995 мм, за шириною 1975 мм і висотою 1750 мм Hyundai Palisade на 210 мм довший, на 85 мм ширший і на 45 мм вищий за те покоління Santa Fe, що ще деякий час ще буде в продажу. Проте Palisade не розділяє з Santa Fe його платформу, а тримається старішої її версії Hyundai N2, яка в кінцевому підсумку обмежує доступні технології для силових агрегатів, як, наприклад, гібридний привод.


Бензиновий двигун — це атмосферний 3,8-літровий V6 (295 к.с./355 Нм), що є розвитком сімейства двигунів Lambda II GDi від Hyundai/KIA та вперше був представлений саме в Palisade/Telluride. Задля економії палива він працює за циклом Аткінсона, але пропри дуже високу ступень стискання 13,0:1 цілком задовольняється бензином А-92. Офіційний рівень витрати палива становить 10,7 л/100 км. Значно більш економним є чотирициліндровий 2,2-літровий турбодизель (200 к.с./440 Нм) від Santa Fe з його 7,3 л.

Народився в США

Якщо вам потрібні докази духовного походження Hyundai Palisade із США, просто погляньте на його салон. Сім USB-портів, 16 підсклянників і акри простору в трьох рядах... Але не хвилюйтеся, кабіна все ще дуже відповідає смакам українців.


Якісні матеріали прикрашають всі точки, де ваше тіло контактує з інтер’єром, а оздоблення та фурнітура Calligraphy також є першокласними. Салон Palisade виглядає надзвичайно шикарним із двоколірним шкіряним кермом і вентиляційним отвором на всю ширину приладової панелі.


Остання наповнена кнопками, що не припаде до смаку тим, хто вже звикає до суто сенсорного управління, але вона забезпечує легкий та інтуїтивно зрозумілий доступ до ключових функцій автомобіля. Те саме стосується й 10,2-дюймового сенсорного екрана з добре відомим володарям авто Hyundai останніх років інтерфейсом.

Знову ж таки, спеціальна функція, зарезервована для Calligraphy, – це цифрове дзеркало заднього виду, яке дає змогу перемикатися між звичайним дзеркалом або трохи ширшим кутом картинки з камери заднього виду, якщо у вас нагромаджено багаж (або пасажирів), що обмежує огляд через заднє скло.


З огляду на те, що Palisade виконуватиме обов’язки в основному як сімейний перевізник, цей автомобіль розроблено, в першу чергу, для пасажирів на задніх сидіннях – оскільки ті, хто сидить у другому ряду, мають власний клімат-контроль, сонцезахисні шторки та керують кріслом переднього пасажира. Нові підголівники в авіастилі дозволяють відкинути їх зовнішні краї приблизно на 15 градусів для покращення комфорту під час сну. Для цього існує навіть «тихий режим», який вимикає динаміки в задній частині салону, що стане в пригоді, коли його пасажирі хочуть спати, а ті, що попереду, слухають радіо.


Отримати доступ до третього ряду дуже легко – простим натисканням кнопки сидіння другого ряду зсуваються вперед з одночасним складанням спинок щоб визволити щедрих 220 мм посадкового зазору до задньої стійки. А вже всі маніпуляції з третім рядом за вас зроблять сервоприводи. І це не примха, а сурова необхідність, бо знадобляться непропорційно довгі руки, щоб дотягнутися до сидінь, що складені в довжелезному салоні.


Ця велика основа Palisade звільняє помітний простір між сидіннями, що самі по собі мають немалі пропорції, а висока стеля та помітна площина скління також створюють відкриту, наповнену повітрям атмосферу. Тим дивніше виявити, що середнє місце в другому ряду не зовсім справжнє. Тобто, там можна їхати, але схоже, що воно призначено для тортур неслухняної дитини – спинка жорстка, а подушка виштовхує. Доречи, в природі існує виконання Palisade з двома окремими кріслами, де ця дилема вирішена принципово.


Схоже, що ті, хто запроектував третій ряд для трьох, теж мали в думках неслуха Кевіна МакКалістера, бо цей диван суто для дітей. Хоча ви не будете повністю скидати з рахунків потенціал конкуренції Palisade з веном Staria, ці крісла підійдуть не всім дорослим, та й настрій тут дещо клаустрофобний.


Позаду вантажне відділення вміщує гарних 311 літрів – достатньо місця для пари сумок на ніч – і розширюється до 704 л із складеним третім рядом, що вже вистачить для дизайнерських колясок і великої сімейної подорожі з повнорозмірнимі валізами. Хоча багажник не встановлює жодних нових стандартів у сегменті, після складення другого ряду можна зекономити на оренді фургону, коли справа доходить до невеликого переїзду. А для того, що не влізло поміж холодильником та телевізором, знайдеться місце в численних просторих нішах, зокрема в консолі попереду передніх крісел.


Пригоди на дорозі та поза нею

Сідаючи на просторе водійське сидіння Hyundai Palisade, насамперед ви маєте вивчити, як їм керувати. Якщо впоралися без інструкції, гарантовано вийдете в фінал «Україна має талант». Бо тут безліч кнопок різної форми, що мають на мету підлаштуватися під вашу спину, добряче промасажувати її (навіть дещо боляче) та стегна або одним дотиком створити з крісла справжнє ліжко: на щастя, не на ходу.


Але як не підлаштовуй, посадка буде відчутно високою, а коліна зігнуті як на кухонному стільці. Таким чином, якщо ви шукаєте відчуття заглибленості седана, вам варто звернути увагу на Mazda чи BMW.

Практичний бік в цьому є, бо оглядовість з водійського місця бездоганна, до того ж так Palisade вдається добре приховувати свої пропорції. В тому числі в русі. Для автомобіля довжиною майже п’ять метрів та вагою у дві тони він керується навдивовижу добре.


Ні, Hyundai Palisade не є машиною для задоволення від драйву, і він також не створювався для того, щоб бути такою. Він надає перевагу тихим, плюшевим подорожам на великі відстані. Про його краще сказати, що він простий у навігації з легким, але комунікабельним кермом, чутливими як у легковика гальмами та уникає спокуси інших однодумців-суперників розгойдувати або нахиляти кузов.


Оновлений Palisade їздить на глобальній підвісці – на відміну від локально налаштованої. Це перша модель Hyundai, яка використовує нові частотно-селективні амортизатори під назвою SDC3. Розумна технологія третього покоління регулює швидкість потоку масла залежно від вхідної частоти коливань кузова. На дорозі це означає більш спокійну їзду по гострих нерівностях і вибоїнах, а також покращену стабільність на поворотах звивистої дороги.


Пошарпані путівці – легка здобич для Palisade. Більші ями відчуваються дещо більш вираженими, хоча Palisade зазвичай швидко відновлюється та дозволяє уникнути зайвого підкидання голови в салоні. А ось в чому впізнаються гени старого Santa Fe, так це в спрацюванні навантаженої задньої підвіски в упори с характерним стуком навіть у напівпустій машині. А як щодо завантаження всіма паспортними центнерами?

Коли ви берете на борт пасажирів та багаж, 3,8-літровий V6 також трохи зраджує першому враженню, але не настільки, щоб сильно змінити характер Palisade. Взагалі 295-сільник чудово справляється з роботою, легко підтримуючи темп дорожнього трафіку та добре поєднуючись із восьмиступеневою коробкою передач, яка плавно змінює передавальні числа під час менш вимогливої ​​їзди. «Автомат» зазвичай досить добре вибирає правильну передачу відповідно до ситуації, хоча його можна спіймати дрімотним, коли справа доходить до перемикання на нижчу передачу на гірській місцевості. Але з часом легко зрозуміти, як він поводиться. Для цього треба врахувати, що його 355 Нм крутного моменту потребують набагато вищих обертів, ніж у порівняного двигуна з турбонаддувом.


Зрештою, плавніший та тихіший бензиновий двигун з гарним 6-цилідровим вокалом зручніший та приємніший у повсякденній їзді, ніж доступна дизельна альтернатива. Вона теж не є поганим вибором, набагато стримана в споживанні, але може здаватися млявою під час жвавих маневрів обгону та різких виїздів з поворотів та не так гарно приховує всі свої вібрації та шуми.


В обох випадках Palisade здатний тягнути за собою причіп вагою до 2200 кг.

Щодо витрати палива, то краще прийняти цифру 9,0 л/100 км за містом. Не дуже вже й погано, в чому Palisade допомагає аеродинаміка. Так-так, навіть якщо він набагато більш схожий на шафу, ніж на дельфіна, розумний кліренс у 20 см та ретельне опрацювання кузова далі непогану ефективність опору повітрю: його Cx=0,33. Але в місті це не дуже допомагає: тут маєте покладатися на вдачу – без системи старт-стоп споживання лежить в широкому діапазоні від 12 до 18 л.


Українським покупцям пропонується тільки версія Palisade з повним приводом HTRAC, який стає таким за потреби та передає потужність на колеса завдяки дорожнім та позадорожнім режимам Drive та Terrain із налаштуваннями для снігу, бруду та піску, а також опціями Sport, Eco, Comfort або Smart, які вибирає водій на свій смак. Останній, «розумний» режим адаптується до вашого власного стилю водіння і є, на мою думку, найкращим після того, як ви один до одного звикнете протягом кількох тижнів.


На ґрунтовій дорозі Palisade напрочуд спритний і стабільний. Звісно, якщо ​​ви не збираєтеся їхати за Prado або Defender гірськими козячими стежками, але знову ж таки, Palisade це не має на меті.


Висновок

Покупці сімейних позашляховиків, природно, будуть тяжіти до більших пропорцій нового Hyundai Palisade, і це справедливо. Хоч це не найбюджетніший варіант, він поєднує в собі щедрий простір інтер’єра з потужними технологіями та безпекою, квазірозкішне оздоблення та добре вирішену дорожню динаміку з пріоритетом на комфорт під час їзди. Тож, якщо ви шукаєте багатомісний комфортабельний, безпечний, із салоном преміумкласу SUV, ви зробите собі погану послугу, якщо не подивитесь на Hyundai Palisade.


Технічні характеристики Hyundai Palisade 3.8 GDi AWD
  • 6-циліндровий бензиновий, попереду поздовжньо
  • Об`єм 3778 см3
  • Максимальна потужність 217 кВт (295 к.с.) при 6000 об/хв
  • Максимальний крутний момент 355 Нм при 5200 об/хв
  • Повний привод
  • 8-ступенева автоматична
  • Підвіска стійки МакФерсона попереду, багатоважільна позаду
  • Гальма вентильовані дискові попереду, дискові позаду
  • Максимальна швидкість 210 км/г
  • Розгін 0-100 км/г 8,1 с
  • Довжина/ширина/висота/база 4995/1975/1750/2900 мм
  • Діаметр розвороту 11,8 м
  • Дорожній просвіт 201 мм
  • Шини 245/50 R20
  • Об'єм багажника 311/704/1297 л
  • Об'єм паливного бака 71 л
  • Споряджена маса/корисне навантаження від 1951-2044/619-712 кг
  • Максимальна маса причепа 2268 кг
  • Споживання палива нормоване, місто/шосе/середнє 12,4/9,4/11,2 л/100 км (А95)
  • Споживання тестове, місто/шосе/середнє, 7,1/5,9/6,5 л/100 км

    Ціна від 2 563 400 грн
    Ціна тестового 2 737 900 грн

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Peugeot 308: трохи більше характеру й галльського шарму

Cupra Formentor 2.0 TDi: споряджений сирим порохом?