MG Marvel R EV: особистий всесвіт


Ні, це не новий намальований герой «кінематографічн
ого всесвіту» Marvel. Він насправді існує. Це новий флагман MG, який прибув, щоб скласти конкуренцію таким електромобілям як Skoda Enyaq iV та Hyundai Ioniq 5. Зробити це він планує завдяки сміливому зовнішньому вигляду, безлічі нових технологій та, звісно, ціні. Саме з Marvel R EV почався справжній наступ MG.

Фото: автор

За дуже короткий проміжок часу MG пройшла шлях від класичного британського виробника нішевих спортивних автомобілів із відкидним верхом 1920-х років до сучасної марки, яка орієнтована на економних покупців, молоді сім’ї та тих, хто вперше купує автомобіль. Яскрава модель Marvel R є індикатором майбутнього стилю MG.


Новинка вийшла як електрична альтернатива MG HS SUV, який досі ще доступний із бензиновим мотором (в Європі також як плагін-гібрид), і стала флагманом модельного ряду MG. Marvel R приніс безліч нових дизайнерських рішень і технологічних особливостей, які перейдуть і його побратимам із модельного ряду.


Marvel R також є найбільшою моделлю в сімействі MG, завдовжки 4674 мм та колісною базою 2804 мм — майже як у Skoda Enyaq iV. А саме в цьому сегменті зараз перебуває Marvel R, де конкуренція дуже жорстка. Йому доводиться змагатися з такими мегапопулярними автомобілями, як Hyundai Ioniq 5 і Volkswagen ID.4. Не згадуючи вже «кузена» Maxus Euniq 6 та безліч нових брендів із Піднебесної.


До офіційного українського імпортера MG надходять дві версії Marvel R, обидві з акумулятором на 70 кВт·год. Одна із заднім приводом LUX, інша з повним Performance. LUX оснащується двомоторною задньоприводною трансмісією потужністю 180 к.с. та 410 Нм, що забезпечує час розгону від 0 до 100 км/год за пристойні 7,9 секунди. Тут використовується особливий підхід, оскільки один електродвигун більший за інший, тому, коли ви їдете з постійною швидкістю, залучений лише більший електродвигун. Менший помічник вмикається під час прискорення.


Версія Performance додає двигун на передню вісь і особливо вражає, збільшуючи загальну потужність до 212 кВт (або 288 к.с. у старій валюті) і крутний момент до 665 Нм та скорочуючи час розгону на цілих три секунди. Це хороша цифра для розміру Marvel R. Він навіть має 2-ступінчасту автоматичну коробку передач, що рідко зустрічається в електромобілях. MG обіцяє, що на повному заряді акумулятора можна проїхати 370 кілометрів (Performance) або 402 км (LUX).


Але спочатку про дизайн

По-перше, це не зовсім SUV, як це може здаватися з першого погляду. Так, у нього обриси позашляховика, великі колеса та висока посадка за кермом. Але з кліренсом 170 мм (деяки елементі знизу навіть обмежують його до 134 мм) вам краще обережно з'їжджати з асфальту, де всі ведучі колеса та система утримання під час спуску з гори могли б себе проявити.


По-друге, ці довгі світлові полоси впоперек попереду да ззаду. Ні, вони більше не є чимось особливим. Проте, на прикладі MG Marvel R видно, що виробник намагався зробити їх унікальною рисою. Втім, такі світлові смуги можна побачити все частіше й частіше, будь то у Mercedes, Cupra, Hyundai або VW. Але вам однаково авто має сподобатися, якщо ви фанат такого своєрідного світлового графіті. Хоч у повсякденному житті ви, напевно, Marvel R сплутали б вночі з одним із тих.


Не впевнений, що хтось ще має такий салон, як у Marvel R із цим величезним 19-дюймовим екраном. Принаймні так рекламує його MG. Насправді це не зовсім так. Я б сказав, що він більше схожий на 15 дюймів із додаванням понизу сенсорних кнопок. Безумовно, це розумний маркетинг.


Як би там ні було, але питання «Навіщо?» виникає, щойно відбувається перше знайомство, і не зникло за тиждень випробувань. Є стійке відчуття, що це автомобіль будували навколо екрана, а не навпаки. Лишаючи салон, кожного разу переслідує інстинктивне бажання захлопнути кришку цього ноута та забрати, щоби й далі працювати на ньому в офісі.


Він насправді краде простір попереду та надійно ізолює водія від пасажира справа або від можливості залишити салон через правий дверний отвір. Але ж якби цим незручності й обмежилися. Більшість елементів повсякденного керування розташовані в ніжній частині екрана, тож водіям невеликого й навіть середнього зросту кожного разу доводиться повертатися, бо ви просто не можете так далеко відводити ліктя назад. Теж саме стосується керування контролером трансмісії.


І за цей ергономічний брак насправді шкода, бо загалом приціл правильний. Тут читка та красива картинка з камер, величезні символи та щедро розмазана екраном інформація. Мультимедійна «розумна» платформа iSmart від MG пропонує безліч підключених функцій, включно з інформацією про дорожній рух у реальному часі, завдяки угоді з Google щодо картографії, а також оновлення програмного забезпечення «повітрям». Водій також може отримувати прогноз погоди та зареєструвати підписку на Amazon Music і потім слухати музику прямо з автомобіля без плеєра.


Голосові команди дають змогу керувати іншими функціями, такими як зміна температури кондиціонера або відкриття люка. На додаток до розумного планування зарядки для далеких поїздок система, звісно, також працює з Apple CarPlay і Android Auto. Але чому підключення не бездротове?


Натомість контурне освітлення блимає в такт музиці, яку забезпечує акустична система Bose. Вона справжня і забезпечує гарний звук із хорошими басами. Ніщо не скрипить і не деренчить, навіть на найвищих налаштуваннях низьких частот. Систему Bose можна зустріти в конкурентів, наприклад, в Hyundai Ioniq 5. І в MG вона нічим не поступається тій, що встановлена в корейця, який прийшов з іншого цінового діапазону!

Еквалайзер у системі можна налаштувати відповідно до власних уподобань — якщо ви знайдете, де він міститься. А це той ще квест через різноманітні меню системи iSmart, яка до цього не розмовляє ані рідною мовою, ані її імперським діалектом.


Поза межами величезного екрана все влаштовано непогано. У салоні Marvel R ви одразу відчуваєте себе комфортно на цих широких зручних сидіннях із підігрівом і навіть вентиляцією. Упродовж тесту я не виявив жодних дефектів якості. Усе зроблено дуже якісно й нічим не поступається німецьким виробникам. Навіть бардачок обшитий матеріалом, схожим на оксамит. Чи часто ви таке зустрічали в цьому класі машин?


На задніх сидіннях усе ще залишається достатньо місця, щоб можна було вільно розміститися двом людям зростом 1,80 м, коли такі ж сидять спереду. Тільки п’ятому може бути обмаль простору над головою під скляним дахом.


Задньоприводний Marvel R може бути повільнішим, але він більш практичний, адже не лише має дещо більший запас ходу, а й додатковий багажник попереду на 150 літрів. Тому що основний 357-літровий багажник розчарує: значно менший MG 4 вміщує на 6 л більше! Так, багажний простір збільшується до 1396 літрів зі складеними задніми сидіннями, але порівняйте це все з місткістю Hyundai або VW, й у вас теж виникнуть питання до особливостей компоновки Marvel R.



Враження від водіння: дуже комфортне ковзання

Це найкращий термін, щоби підсумувати враження від водіння Marvel R. Шасі дуже добре справляється з тим, щоб не відчувати кожен камінчик під час руху. Прискорення також не розчарує, навіть у менш потужному варіанті: його 180 к.с. і 410 Нм — аж ніяк не ті показники, з якими треба соромно ховатися за Великою Китайською стіною. А версія Performance катапультується взагалі бездоганно, як для такого великого кросовера вартістю 40 000 євро.


Водіння настільки легке й тихе, наскільки можна було очікувати. Рекуперація не така екстремальна, як в інших, навіть на найвищому рівні, який водій обирає перемикачем. В одну педаль точно не поїдеш, тож гальмувати доводиться досить часто.


Рульове управління робить те, що повинно. Воно не надто жорстке й не надто легке. Хороша керованість і задоволення від водіння, але не більше. Якщо шукаєте цікавішого, зверніть увагу на MG 4. Загалом, Marvel R не обіцяє надто багато: у спортивній секції його б вважали заважким та не дуже спритним. І не підпускали б до штанги, бо максимальна дозволена вага причепа в нього лише 750 кг.


Marvel R стандартно пропонує на борту всі відомі виробнику запобіжники аварій, зокрема, адаптивний круїз-контроль та утримання полоси руху. Останню ви гарантовано будете тримати відключеною більшість часу (маєте це робити кожного разу після запуску), бо з її неввічливістю на межі з незграбністю примиритися майже неможливо. Принаймні доки виробник не надішле оновлення, яке зробить характер системи менш непоступливим у втручанні в керування.

Зарядка й запас ходу: швидкість заряджання буває кращою

Обидві версії заряджають батарею від європейського роз’єму CCS постійним струмом зі швидкістю до 94 кВт, тобто акумулятор може бути поповнений із 30 до 80 % ємності за 30 хвилин і за 43 хвилини з 5 до 80 %. Але тільки якщо батарея була добре попередньо нагріта. Цім Marvel R, звичайно, не встановлює стандартів. Для порівняння, батарея Hyundai Ioniq 5 заряджається з 10 до 80 відсотків за 18 хвилин — там, де є така потужність.


Зрештою, з допомогою змінного струму він заряджається 11 кіловатами від роз’єму Type 2 без збоїв чи інших відхилень. Тепловий насос для попереднього підігріву акумулятора можна активувати вручну через пункт меню. Тут було б добре, якби він вмикався автоматично, як тільки ви вибрали швидкий завантажувач у навігаційній системі.


Запас ходу взимку становить близько 300 км за нормальної їзди. Влітку ви зможете проїхати від 380 до 400 кілометрів. Тестове споживання за зовнішньої температури +15 вирівнялося на рівні 20,5 кіловат-годин на 100 кілометрів: 18 кВт містом та 23 кВт на шосе. Це хороші показники для такого розміру і ваги.


Marvel R також пропонує функцію зворотного заряджання, тобто служить як великий павербанк із максимальною потужністю навантаження 2500 Вт, доступною для живлення зовнішніх пристроїв через спеціальний адаптер, наприклад, електровелосипедів/самокатів, або просто для приготування кави в багажнику. MG стверджує, що це також має забезпечити швидку аварійну зарядку інших електромобілів, подібно до «прикурювання» на звичайних авто.

Гарною особливістю є і те, що MG надає гарантію 7 років / 150 000 км пробігу, включно із силовою установкою та акумуляторною батареєю.


Вердикт

Китайські бренди все краще засвоюють, як будувати хороші автомобілі. SAIC, материнська компанія MG, має спільне підприємство з Volkswagen упродовж десятиліть. Тому характер автомобіля саме такий, який би сподобався європейському покупцеві: комфортно, але не хитке налаштоване шасі, належним чином комунікативна система управління і красиво оброблена панель приладів. Щобільше, простір також хороший, особливо ззаду. Місця може не вистачить тільки багажу в версії з 4х4. 
MG вдалося вивести на ринок рясно оснащений, дуже непоганий електричний кросовер із хорошим співвідношенням ціни і якості, хоч і з кількома слабкими місцями. В інтер’єрі немає абсолютно нічого, на що можна було б поскаржитися. Хіба що над програмним забезпеченням ще потрібно попрацювати, та трохи зменшити екран.


Технічні характеристики MG Marvel R LUX
  • Два електричних сінхронних мотора з постійними магнітами позаду впоперек
  • Потужність максимальна 70 кВт (180 к.с.)
  • Максимальний крутний момент 410 Нм
  • Задній привод
  • Підвіска попереду стійкі МакФерсона, позаду багатоважільна
  • 2-ступеневий редуктор
  • Максимальна швидкість 200 км/г
  • Розгін 0-100 км/г 7,9 с
  • Довжина/ширина/висота/база 4674/1919/1618/2804 мм
  • Місткість батареї 70 кВт∙г
  • Дорожній просвіт 134 мм
  • Шини попереду 215/55 R18, позаду 235/50 R18
  • Об'єм багажника 357+150/1396 л
  • Споряджена маса/корисне навантаження 1810/478 кг
  • Споживання середнє/запас ходу нормований (WLTP), 19,4 кВт/100 км / 402 км
  • Споживання/запас ходу тестовий 20,5 кВт∙г/100 км / 390 км

    Ціна від 1 339 328 грн

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Peugeot 308: трохи більше характеру й галльського шарму

Cupra Formentor 2.0 TDi: споряджений сирим порохом?