MG One: м’яка сила, модерне середовище


Компанія MG останнім часом привертає до себе увагу завдяки агресивному просуванню своїх електромобілів, але вона не забула і про свій основний продукт – автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Прикладом може слугувати MG One – компактний кросовер, який за ціною та позиціюванням розташувався між MG ZS та MG HS.

Фото: автор, Віннер Автомотів

MG виробляються в Китаї, що дає змогу заощаджувати на витратах завдяки тому, що вони є частиною китайської корпорації SAIC, але розробляються в британському Лонгбріджі. Крім значка на носі, що постійно зростає, ніщо не пов’язує сучасні MG з англійськими спортивними автомобілями, які зробили це ім’я всесвітньо відомим. Компанія побудувала свою нинішню репутацію на співвідношенні ціни та якості.


Це новий MG One, модний кросовер відомого бренду. На старті моделі у 2021 році в Китаї MG заявляв, що One буде продаватися у всьому світі, й окрім Китаю його також вироблятимуть в Індії. Однак, міжнародний старт було дано тільки у 2023 році, переважно на Близькому сході. Здається, з європейських країн MG One з’явився тільки в Україні.


В One дебютувала нова мова дизайну для лінійки кросоверів MG. MG називає цю мову «сімейним дизайном третього покоління» з більш спортивними та агресивними лініями, ніж у кросоверів MG до нього. Як і багато інших нещодавно випущених китайських автомобілів, One орієнтований на молоду аудиторію. Так само як і вони, MG вважає за краще робити речі складнішими, ніж вони мають бути. Тому MG One – це насправді не один автомобіль, а два, з різним оформленням передньої частини, як це раніше можна було побачити на спортивному седані MG GT.


MG One випускається у двох варіантах: більш стильний α (Альфа) та спортивний β (Бета). Модель α, що розшифровується як «технологія та мода», а β має більш спортивний вигляд із набагато більш дикою решіткою радіатора й апелює до «цифрового інтелектуального спорту».


Довгий похилий капот, велика затемнена решітка радіатора зі звивистим візерунком та двоколірне забарвлення виглядає насправді ефектно, але початкові варіанти COM одноколірні. Базовий дизайн обох варіантів однаковий. Основна відмінність – спереду. Альфа має решітку з прутками, що розходяться концентричними півколами, тоді як Бета (червоний авто на фото) – що йдуть від центру до боків.


Також відрізняються бампери та колеса, а ще – труби вихлопу. До речі, наконечники останніх фальшиві: на кожній версії справжні труби заховані. Що ж, MG – не єдиний бренд, який так робить, але це однаково виглядає трохи дивно, особливо коли це так очевидно, як тут. Якщо не зважати на це, задня частина має дещо пікантний вигляд із дифузором у бампері та ліхтарем стоп-сигналу в гоночному стилі в подвійному спойлері на даху.



Старт на бензині

One – це перший MG, побудований на новій платформі SIGMA від SAIC, яка може працювати з бензиновими, електричними та плагін-гібридними силовими установками. Однак спочатку MG One буде лише бензиновим автомобілем, оснащеним тим же старим турбодвигуном, який використовується на багатьох автомобілях SAIC. Тут цей 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий агрегат Mega Tech з безпосереднім впорскуванням у найпотужнішій версії видає 167 к.с. і максимальний крутний момент 275 Нм, що забезпечує максимальну швидкість 175 км/год та прискорення 0–100 км/год за 8,8 секунди.


Двигун працює в парі з варіатором CVT, який передає крутний момент на передні колеса. На відміну від двигуна, CVT – це новий агрегат, спільно розроблений SAIC та німецькою Bosch.


One – номінально 5-місний автомобіль 4581 мм завдовжки з колісною базою 2670 міліметрів, що робить його трохи коротшим, вужчим і нижчим, ніж нинішній MG HS, але з коротшою на 50 мм колісною базою, та поміщає його прямо в традиційний сегмент найпопулярніших кросоверів. Серед них такі, як Kia Sportage, Mazda CX–5, Renault Arkana/Austral, Volkswagen Tiguan і Honda ZR-V, але насамперед китайські альтернативи Changan CS55, Chery Tiggo 7 Pro та Geely Atlas Pro.


Усередині MG One відрізняється зверненим до водія потрійним екраном панелі приладів, електронним важелем перемикання передач, електричним стоянковим гальмом, бездротовим зарядним пристроєм, багатоколірною світлодіодною внутрішньою підсвіткою, фільтром тонкої очистки повітря і безліччю систем допомоги водієві. Поміж них технологія напівавтономного водіння, що включає адаптивний круїз, виявлення сліпих зон, автоматичне екстрене гальмування і допомога в утриманні смуги руху.


Приладова панель виглядає по-справжньому передовою без жодних натяків на консерватизм. Якщо поміряти, то екран розтягується на 30 дюймів та поділений між цифровим щитком приладів, центральним 12,3-дюймовий сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи та сенсорною панеллю управління з тактильним дотиком зліва від керма. Мультимедійна система з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto називається Zebra і була розроблена компаніями SAIC та Alibaba. Спільні розроблені системи швидко стають дуже поширеними в Китаї, і такі компанії, як Alibaba, Baidu і Huawei, працюють із різними автовиробниками над створенням усе більш досконалих пристроїв.


Так, тут уже немає місця для дрібних шрифтів, що погано помітні, ретельно пропрацьована графіка, а картинка від зовнішніх камер високої якості. Проте на приборах чомусь превалює зображення самого авто, що свідчить усе ще на користь візуального враження, коли ергономіка страждає. Це добре, що управління кліматом відокремлено – воно сенсорне, але без проблем сприймає дотики в рукавицях. На величезний селектор КПП зручно класти кисть, а ось деякі звичайні маніпуляції, як то гучність аудіо, вимагають звернення до керівництва з експлуатації. Тоді як доступ до портів USB попереду – попередньої гімнастичної розминки.


А ще за браком окремих дефлекторів бокові вікна пітніють у дощ. Разом з обмеженим оглядом через вузьке заднє скло це додає коштовності камерам із 360-градусним покриттям. Їх можна отримати в дорожчій комплектації LUX разом із панорамним дахом. Є і електричне налаштування водійського крісла, тоді як про додаткове регулювання керма забули – тільки за кутом нахилу. Широка середня консоль теж не здасть на «відмінно» екзамен на ергономіку, тому що правому коліну кремезного водія місця може бути замало.


Натомість крісла непогано підтримають, а салон вкритий м’якими матеріалами. Дуже вигідно також виглядає оздоблення під анодований алюміній разом із лакуванням консолі посеред.


Дах, що спадає заради спортивного профілю призводить і до більш спортивної посадки і, можливо, компромісного компонування салону – особливо в задньому його відділенні. Але це є звичайною справою для цього стилю. Тож, зі скляною стелею високі пасажири відчують дефіцит простору над потилицею і вимушені трохи втискати голову в плечі під час входу та виходу. Але найбільше постраждало багажне відділення, яке стиснулося на 127 л, як порівняти з MG HS, фактично до стандартів класу B-SUV: 336 л проти прийнятих для авто розміру MG One 500 л.




Super Sport не має вводити в оману

167 кінських сил дуже доречні для 1,5 тони маси MG One і дають йому справжнє відчуття рухливості. Але не спортивного характеру, бо його стримають помітні турбозатримки, та й варіатор дещо повільно переходить на підвищення передаточних відношень, коли водій забажає миттєвого прискорення.


Проте CVT ретельно стежить за комфортним передаванням крутного моменту та не дає змогу обертам двигуна видавати наявність у трансмісії саме варіатора. Для цього він навіть спроможній імітувати перемикання передач при інтенсивному пришвидшенні. Але керувати вручну не дозволяє, тож гальмувати перед поворотами та на спусках не вийде. Єдина можливість дещо підбадьорити двигун, варіатор та кермо, це включення режиму з амбіційною назвою Super Sport.


Рульове управління легке й нейтральне, але єдиний відгук, який воно дає, – це невелике тремтіння на поганих поверхнях. Ходова частина з недешевою багатоважільною задньою віссю відмінно впорюється з поганими дорогами, навіть на 19-дюймових колесах, без надмірного крену кузова при проходженні поворотів, з акуратним слідкуванням траєкторією, але й без будь-якого азарту.


Мотор завжди обертається тихо, шум іде тільки від коліс. Загальне відчуття від керування дуже розслаблююче, отже, навіть у найкращих своїх проявах водіння One швидко забувається. Завдяки вражаючому комфорту пасажири, ймовірно, дістають більше задоволення, ніж водій.


За умови, що вій ще й володар, дещо дратуючими для нього виглядає вартість утримання. Тоді як імпортер надає гарну 5-річну гарантію на авто, витрати на паливо виявляються завищеними: їзда містом обертається споживанням 8,5 л/100 км, що не досить погано, а ось навіть сталі 110 км/год на шосе коштуватимуть не набагато менше – 7,9 л за результатами тесту. 

 


Вердикт

Досі сучасні MG були суто раціональною покупкою, оскільки все інше, окрім устаткування та ціни, у кращому випадку було середнім, а здебільшого похвали кваліфікувалося як «за свої гроші». У ці інфляційні часи зазвичай можна багато чого сказати на користь дорогих автомобілів, але за інших рівних умов, ви віддасте перевагу автомобілю, який приносить вам задоволення від не витрачених зайве грошей. 
Усе набагато краще з MG One. Він не без недоліків, як-то зручність органів керування, невихована поведінка під час утримання смуги руху, малий багажник або підвищений апетит. Але поєднання в ньому дивовижного комфорту, більш ніж респектабельної продуктивності та вишуканості, а також досить багатого, сучасного інтер’єру повинно скласти набагато більше враження, ніж очікують від нього покупці, які просто рахують гроші.


Технічні характеристики MG One 1.5T CVT
  • 4-циліндровий бензиновий турбо, попереду впоперек
  • Об`єм 1490 см3
  • Максимальна потужність 123 кВт (167 к.с.)
  • Максимальний крутний момент 275 Нм
  • Передній привод
  • Безступеневий варіатор CVT
  • Підвіска стійки МакФерсона попереду, багатоважільна позаду
  • Гальма вентильовані дискові попереду та дискові позаду
  • Максимальна швидкість 175 км/г
  • Розгін 0-100 км/г 8,8 с
  • Довжина/ширина/висота/база 4581/1871/1617/2670 мм
  • Шини 225/55 R18, 225/50 R19
  • Об'єм багажника 336/1120 л
  • Паливний бак 55 л
  • Споряджена маса/корисне навантаження 1455-1515 кг
  • Споживання палива нормоване, середнє 7,4 л/100 км (А95)
  • Споживання тестове, місто/шосе/середнє, 8,5/7,9/8,2 л/100 км

    Ціна від 967 827 грн
    Ціна тестового 1 046 416 грн

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Peugeot 308: трохи більше характеру й галльського шарму

Cupra Formentor 2.0 TDi: споряджений сирим порохом?