MG HS Trophy: цінний трофей, але не робоча конячка


MG HS – найбільший бензиновий автомобіль у модельному ряді британського бренда, що належить китайській компанії. За розмірами він схожий на такі автомобілі, як Mazda CX–5 та Toyota RAV4, але зі своєю ціною конкурує з моделями на рівень нижче. Нещодавно він позбавився свого невиразного вигляду, що має додати йому привабливості.


Фото: автор

Перебуваючи у власності Китаю з 2006 року, MG наполегливо працює над тим, щоби потрапити до списків бажань українських клієнтів і довести, що марка є гідним конкурентом. З моделлю HS вона все ще прагне вийти за рамки сегмента за рахунок «доступної якості», що проявляється в більш м’якому оздобленні салону, датчикам, радарам і камерам безпеки, встановлених на носі кожного HS, а також сучасній мультимедійній системі із сенсорним екраном у стандартній комплектації.


Модельний ряд MG в Україні тепер складається із семи моделей – майже у два рази більше, ніж у Британії, – якщо вважати бензинові та електричні ZS різними авто. Початковою моделлю є седан MG 5, тепер доступний за ціною від 584 160 грн, прямий конкурент Peugeot 301/Citroen C-Elysee, а найсучаснішою – стрімкій MG One. З 4610 мм завдовжки, HS зштовхується з останнім на одному ринковому майданчику, бо лише трохи більший за нього.


MG HS також дещо більший за Mazda CX-5, набагато більший за Peugeot 3008 і майже один в один з Ford Kuga. Тобто, він сміливо присутній на вже переповненому ринку компактних сімейних кросоверів, де має змагатися з привабливими суперниками з Японії, Кореї, Румунії та Чехії. Однак HS, що коштує від 955 640 грн, значно дешевший за них, і це завжди буде ключовим аргументом на користь цього автомобіля. У ціні з ним готові конкурувати лише авто китайського ж походження – Chery Tiggo 7 Pro та Haval M6.


У травні 2023 року був проведений фейсліфтинг HS, хоча з огляду на те, що MG планує замінити його й більшу частину свого поточного модельного ряду до кінця 2024 року, не ясно, навіщо це було потрібно. Одначе, бюджетний сімейний кросовер дістав новий вигляд і схожу з MG 4 лінійку обладнання. Покупці отримують на вибір початковий рівень COM або топмодель Trophy, хоча базова модель охоплює все, що вам, ймовірно, може знадобитися.


А це 18-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні фари, панорамний дах, камера заднього виду з паркпілотом, доступ без ключа, круїз-контроль, оздоблення салону «екошкірою», підігрів сидінь попереду з електроприводом водійського, 10,1-дюймовий сенсорний екран з Apple CarPlay та Android Auto і навіть система контролю спуску з пагорба. Доплата 167 200 грн за комплектацію Trophy додає передні спортивні сидіння-ковші, двозонний кондиціонер, електропривод багажної двері та цифровий щиток приладів. Усі моделі отримали пакет систем допомоги водієві MG Pilot з функцією утримання в смузі руху, інтелектуальним асистентом дальнього світла та моніторингом сліпих зон в Trophy.


4-циліндрові турбонаддувні двигуни бензинові – 1,5-літровий потужністю 162 к.с. або 2,0-літровий 228-сильний для версії із 4х4. Вони працюють у парі з автоматичними коробками передач із подвійним зчепленням – 7-ступеневою для меншого агрегату та 6-ступеневою для більшого. Також існує плагін-гібридна версія, яка поєднує той самий 1,5-літровий двигун з 122-сильним електромотором, що дає загальну потужність 258 к.с. і забезпечує 32 км електричного запасу ходу, але імпортер цей PHEV не пропонує.


На старті продажів MG HS мав простий, досить анонімний стиль. Однак завдяки фейсліфтингу він став трохи більш помітним завдяки новій яскравій решітці радіатора та агресивному передньому бамперу. Він також дістав нові фари, подвійні патрубки вихлопної системи та світлодіодні задні ліхтарі.


На жаль, здебільшого елементи інтер’єру залишилися незмінними, що не додає йому відчуття надсучасного творіння. Червоне оздоблення, втім, вказує на родинні зв’язки з родстерами марки, чим створює піднесений настрій, але в порівнянні зі своїми конкурентами HS не чинить такого приголомшливого першого враження, як салон Kia Sportage, і не володіє такою ж функціональністю, як Skoda Karoq. Тут також нескладно знайти дешеві на вигляд пластмаси, але на цих самих місцях вони є у всіх. Проте всі основні точки дотику відчуваються м’якими та HS навіть їде далі – це м’яке червоне оздоблення тестової Trophy наче огортає пасажирів.



Кожен MG HS оснащений 10,1-дюймовим центральним сенсорним екраном, який також дещо покращився в рамках фейсліфтингу, і тепер меню легше зрозуміти. На центральній консолі є кілька клавіш, що ніколи не буває погано, хоча опалення та вентиляція все ще контролюються виключно за допомогою центрального сенсорного екрана через незручні крихітні іконки.



HS пропонує чудову оглядовість як для водія, так і для пасажирів, але з єдиним важливим зауваженням: занизьке встановлене салонне дзеркало заднього виду дає незграбний кут огляду назад та на додачу перекриває огляд водію вперед-вправо.



Задній простір для ніг у HS більш ніж щедрий. Людина зростом понад 1,80 м із легкістю може сидіти позаду такого ж водія, коли простір над головою також пристойний. Зокрема, посередині, тож за потреби троє дорослих можуть із комфортом розміститися на задньому сидінні.



Однак, наслідком того, що MG віддає перевагу комфорту задніх пасажирів, є досить посередній 463-літровий об’єм багажника, що значно поступається 521 літру, запропонованому Skoda Karoq, або 591-літровому багажнику в Kia Sportage. Та ж сама історія, якщо відкинути розділену 60/40 спинку задньої лави HS: 1287 літри багажника не зрівняються з 1,8 кубометра, які можна отримати у Sportage, Karoq або Hyundai Tucson.




Проте, HS може буксирувати причіп із гальмами вагою 1750 кг, тож ви з легкістю зможете взяти із собою в сімейну подорож пристойний караван.



MG розробив нову платформу для HS на основі стійок МакФерсона спереду й багатоважільної підвіски ззаду, котра використовується також у передньоприводних версіях. ЇЇ вкрай м’яке налаштування гарантує безтурботну їзду розбитими українськими дорогами – як із покриттям, так і без нього. Але недоліком є те, що кузов постійно колихається – під час гальмування, прискорення, перестроювань тощо. Колеса добре поглинають дрібні нерівності, а ось зі середніми не можуть достойно впоратися, від чого шасі починає нервувати, особливо в поворотах.


Нечітке відчуття рульового управління на прямій, зі зміною смуги руху та на початку входу у віражі лише додає проблем і не вселяє впевненості за кермом. У самому повороті ситуація зі зворотним зв’язком покращується, але тим, хто шукає належний контроль над кузовом на високих швидкостях та чутливу маневровість, Mazda CX–5 або Ford Kuga підійде краще.


Проти динаміки працює також занадто повільне з’єднання коробки-автомат із двигуном під час рушання з місця. Але й потім уповільненість трансмісії нікуди не зникає. Вона водночас реагує із затримкою, коли вам треба прискоритися, та чутливо пересмикує два своїх зчеплення. Додайте до цього глибоку турбояму двигуна і стане зрозуміло, що на швидкі маневри краще не розраховувати.


Деяку допомогу могло б надати ручне попереджувальне перемикання за допомогою важелів під кермом, але вони… не працюють! Ні, звісно, це не декорація, але задля їх активації водій має умикнути спорт-режим – або селектором трансмісії, або кнопкою поряд із ним.


А що це за амбітна червона клавіша в стилі Ferrari manettino? Ви можете тиснути її сміливо – нічого особливого не станеться. Так, щиток приладів набуває грізного вигляду, але це майже єдине, що відрізняє від звичайного спортивного режиму. Який, так само, небагато додає до природно небадьорого характеру HS. Тобто, також дещо важче повертати кермо, КПП тримає на одну ступінь нижче, щоби перескочити через турбояму, та педаль акселератора ледь помітно стає чутливішою.



І ще швидше спорожнюється паливний бак. Тоді як, можливо, найважливішим пріоритетом для сімейного автомобіля є постійний контроль над експлуатаційними витратами. А MG HS не справляється із цим завданням – у кращому випадку e комбінованому циклі WLTP це 7,7 л/100 км. У тесті таку витрату авто демонструє на 110 км/год. У місті ситуація суттєво гіршає і нижче за 9,8 л згодовувати йому не вдається. А це показники, які характеризують, наприклад, велику Mazda СX–90.


Тож вам варто зосередитися на тахометрі, зокрема, якщо ви полюбляєте тишу в салоні. Шини тихо котяться асфальтом, кузов гладко розрізає повітря, а протестований 1,5-літровий двигун на низьких обертах працює досить цивілізовано і здатний забезпечити достатньо потужності. Але з перевищенням 4000 об/хв його потужність уже спадає, тоді як шум зростає до дратівливого рівня.



Вердикт

MG HS – це випадок двох кроків уперед і одного назад, куди б ви не подивилися. Наприклад, він підриває конкуренцію в сегменті середньорозмірних позашляховиків за ціною, але його експлуатація буде дорожчою через не надто вражаючу економію пального. Це вочевидь авто для тих, хто бажає первісної економії та небагато їздить. На дорозі він не такий чудовий, але має багато переваг із погляду цінності та практичності. Власне, MG HS – це більш привабливий сімейний транспорт, ніж схожий за розмірами та потужністю MG One, і якщо ви можете змиритися з його очевидними недоліками, то його приваблива ціна, п’ятирічна гарантія та щедрі рівні оснащення можуть вас переконати.


Технічні характеристики MG HS 1.5T
  • 4-циліндровий бензиновий турбо, попереду впоперек
  • Об`єм 1490 см3
  • Максимальна потужність 119 кВт (162 к.с.) при 5600 об/хв
  • Максимальний крутний момент 250 Нм при 1700-4000 об/хв
  • Передній привод
  • 7-ступенева автоматична з подвійним зчепленням
  • Підвіска стійки МакФерсона попереду, багатоважільна позаду
  • Гальма вентильовані дискові попереду та дискові позаду
  • Максимальна швидкість 190 км/г
  • Розгін 0-100 км/г 9,6 с
  • Довжина/ширина/висота/база 4610/1876/1685/2720 мм
  • Дорожній просвіт 180 мм
  • Шини 235/50 R18
  • Об'єм багажника 463/1287 л
  • Паливний бак 55 л
  • Споряджена маса 1516-1563 кг
  • Споживання палива нормоване, середнє 7,7 л/100 км (А95)
  • Споживання тестове, місто/шосе/середнє, 9,8/7,7/8,8 л/100 км

    Ціна від 955 640 грн
    Ціна тестового 1 122 840 грн

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Toyota C-HR: високий вершник повертається

Citroen ë-C4: нова потужність, але на вимогу