Mitsubishi Outlander: хижий за зовнішністю, хатній за повадами
Можливо, український дистриб’ютор Mitsubishi Motors не
постачає так багато моделей, як колись у часи виробництва Lancer, Colt та
Grandis, але це дає змогу компанії з Токіо приділяти більше уваги моделям, що
залишилися в модельному ряді. Мабуть, найважливішою моделлю в нинішньому
арсеналі Mitsubishi є середньорозмірний кросовер Outlander, який конкурує з
популярними Toyota RAV4 і Mazda CX–5 у найбільшому сегменті ринку в країні та
нещодавно був оновлений.
Фото: автор
Козирем Mitsubishi довгий час була вигідна ціна, яка
залишається актуальною і сьогодні, що робить Outlander чудовим сімейним
кросовером. З вартістю від 1 615 000 грн можна порівняти з також з Hyundai
Tucson та Kia Sportage, але він не має ані дизеля, ані турбонаддуву, ані
гібридного приводу, як у конкурентів, натомість пропонує сім сидінь замість
п’яти.
Одначе, 2,5-літровий бензиновий двигун Outlander видає достатню потужність 183 к.с. та 244 Нм, які передаються на всі чотири колеса через безступеневий варіатор у трансмісії. До цього покупці отримують широкий асортимент стандартного обладнання, навіть у базовій комплектації Intense: три ряди шкіряних крісел із підігрівом передніх, підігрів керма, 18-дюймові легкосплавні диски, безключовий доступ, світлодіодні фари, 12,3-дюймовий щиток приладів та 8-дюймовий мультимедійної системи, трьохзонний клімат-контроль, бездротова зарядка та багажні дверцята з електроприводом.
Піднявшись за 190 000 грн до другої за наявних комплектацій Ultimate, ви отримаєте ще більше приємних дрібниць, як 20-дюймові колісні диски, камери огляду по колу, сонцезахисні шторки на задніх вікнах, електропривод передніх сидінь та підігрів у середньому ряду. А з повним набором систем допомоги водієві, панорамним дахом, адаптивними фарами та аудіосистемою Bose з подвійним сабвуфером Outlander починає затьмарювати деяких своїх конкурентів.
Mitsubishi Outlander насолоджується перевагами спільної
французко-японської платформи
Останні покоління Outlander японська компанія будувала в
кооперації: то з DaimlerChrysler, то з PSA. Після входження марки в альянс з
Renault-Nissan сталася нова зміна платформі: у четвертому поколінні Outlander
споріднений з Nissan X-Trail та Renault Austral, але екстер’єр базується на
власній японській концепції I-Fu-Do-Do-Do, що перекладається як «автентичний і
величний».
І, як не крути, але з хижим фірмовим дизайном передньої частини Dynamic Shield він має непоганий вигляд, як для кросовера. Вас точно помітять у натовпу, особливо забарвленим у цей яскравий перламутр.
Задня частина менш примітна, але як порівняти з попередником, то здається, що Outlander перейшов у старший клас після канікул. Деякою мірою так і, бо він витягся до 4710 мм завдовжки. Із шириною 1862 мм, висотою 1745 мм і колісною базою 2706 мм Outlander є одним із найбільших середньорозмірних позашляховиків в Україні і вже ступає на територію Honda CR-V, Subaru Forester, того ж Nissan X-Trail та навіть Mazda CX–60. А все тому, що цей Mitsubishi пропонує місця для семи пасажирів.
Гаразд, назвати його семимісним було б занадто великодушно. Це скоріше 5+2, оскільки на лавах третього ряду мало місця навіть для підлітків. Але разом із повздовжнім переміщенням середнього ці додаткові крісла пропонують чудову гнучкість, якщо виникає потреба підвезти друзів дітей додому після футбольного тренування або маєте завантажити водночас пасажирів та довжелезний багаж.
А коли вони не використовуються, шосте й сьоме сидіння можна просто скласти, й у вас буде ще більше місця під завантаження. Щоправда, цей простір трохи з’їдають велетенські підголівники третього ряду, які потрібно зняти, перш ніж спинки укладатимуться. На щастя, під підлогою є відсік для їх зберігання, куди також дуже практично цілком поміщається багажна шторка.
Салоном розкидані й інші цікаві рішення, щоб заховати речі. Наприклад, у центральному тунелі попереду є два неглибокі лотки – один для водія, інший для переднього пасажира. Але за час, що я провів з автомобілем, я не зміг точно визначити, для чого вони можуть бути корисними.
Об’єм багажника Outlander становить 163 літри з усіма сидіннями, що цілком достатньо для покупок у супермаркеті або кількох шкільних рюкзаків. Однак, якщо скласти шосте та сьоме сидіння, об’єм збільшується до 478 л, що робить цей Mitsubishi більш ніж здатним проковтнути знаряддя молодої сім’ї, таке як, наприклад, повнорозмірна коляска.
Інтер’єр Mitsubishi Outlander продовжує тему I-Fu-Do-Do з
якісними м’якими на дотик поверхнями та покращеними матеріалами
У двомісному компонуванні Outlander вміщує пристойні 1473 л
об’єму, що вже згодиться для періодичних поїздок до Ikea. І ця щедрість
простору також відчувається в салоні. Передні сидіння пропонують непоганий
простір для руху як високим, так і маленьким пасажирам, але зверніть увагу, що
кермо потребує напрочуд широкого хвату.
Зрозумійте мене правильно, я не проти тримати кермо в товстій оправі в руках, але ця громіздкість дещо суперечить решті преміальних, висококласних деталей салону. Сидіння мого тестового автомобіля, наприклад, оздоблені прострочкою ромбами по всій поверхні, яка повторюється на дверних картах, що сприймається приємним сюрпризом у моделях від масового бренду.
Ще більший дисонанс викликає серійний 8,0-дюймовий сенсорний екран, який неможливо зробити більшим, а його інтерфейс – більш сучасним ні за які гроші. І хоча його розміру вистачає на навігаційні мапи та на зображення камер, екран сприймається жертвою перегонів за розміри, у яких його конкуренти вирвалися далеко вперед.
Його непогано виправдовує той факт, що екран відповідає тільки за мультимедійні функції та доповнений рясним набором клавіш доступу до головних розділів меню. Тоді як усі налаштування систем водій виконує через кнопки на кермі та меню на 12,3-дюймовому щитку приладів. І все це виглядає цілком доречне, оскільки в повсякденні він це робить усього один раз і назавжди.
Apple CarPlay та Android Auto тут, звісно, є, але в той час, як Apple iPhone може підключатися бездротово, Samsung, Google і будь-який інший телефон Android потрібно використовувати з кабелем.
Mitsubishi Outlander постачається тільки з одним двигуном –
PHEV цього разу не для нас
З 2,5-літровим бензиновим двигуном без наддуву під капотом
Outlander видає свою потужність і крутний момент плавно, лінійно й
передбачувано. Спочатку на старті він сприймається трохи невпевненим, але як
тільки ви винайдете залежність між ступенем натискання на педаль газу та його
відповіддю, мотор реагує відповідально та забезпечує вишукані результати.
З піковою потужністю 183 к.с. і максимальним крутним моментом 244 Нм на 3600 об/хв Outlander не можна назвати надпотужним, але я б стверджував, що це одна з його сильних сторін. Хоча те, як ця сили прибуває, може здатися нудним для тих, хто прагне вибухової потужності турбоагрегатів. Водночас для переважної більшості людей це означає, що керувати Outlander легко, без зайвих сюрпризів.
У парі із цим двигуном працює безступенева трансмісія (CVT), яка чудово справляється зі своєю роботою, є ненав’язливою і зникає на задній план у процесі водіння, нагадуючи про себе тільки імітацією перемикань передач автомата з подвійним зчепленням. Не всі (читай автомобільні журналісти) люблять CVT-трансмісії, але ця, безумовно, одна з найкращих в індустрії. Вона м’яка, якщо ви їдете на великій швидкості, і плавно «перемикається» на нижчий діапазон, коли ви сильно натискаєте на акселератор. І, на відміну від турбодвигунів, цей 4-циліндровик практично не скиглить, коли оберти зростають до максимальних під час потужних прискорень, чим підкреслює добре ізольовану кабіну.
Дещо лякає, однак, потенційний апетит Outlander для жвавого переміщення його 1740 кг маси. На щастя, тест показує, що не все так погано, як каже виробник. У їзді містом двигун Outlander потребує в середньому 9,5 л/100 км, що більше за класову норму із системами старт/стоп, тоді як на шосе 6,5 л – цілком реальний результат. І непоганий для автомобіля з кліренсом 210 мм.
Як для авто на таких високих підборах він і напрочуд жвавий, а всі елементи в поєднанні забезпечують майже захопливий драйв, якщо врахувати, що основне його призначення – сімейні перевезення.
Ні, це не Porsche Macan або Alfa Romeo Stelvio, тож рульове управління легке, але водночас пряме з пристойним зворотним зв’язком, а підвіска налаштована у такий спосіб, щоб виразно підкреслити орієнтацію на комфорт. Тобто, ви помічаєте крени та повільну реакцію на команді кермом.
Натомість Outlander здатен вбирати нерівності доріг з апломбом більш дорідного авто. Але не всі – і це є єдиним справжнім недоліком в управлінні ним. Хоча підвіска здебільшого забезпечує хороший баланс між комфортом і керованістю, великі нерівності можуть неприємно трясти, а на поганих поверхнях їзда іноді здається різкою і метушливою. Ця проблема особливо помітна в моделях вищої комплектації, оснащених великими 20-дюймовими колесами.
Доповнюють враження від водіння режими, які можна обрати. Звичайні, такі як «Нормальний», «Еко» та «Асфальт» (в інших він відомий як «Спорт») регулюють реакцію дросельної заслінки, трансмісії та рульового управління відповідно, але саме режими «Гравій», «Сніг» та «Бруд» будуть привабливими, якщо ви коли-небудь забажаєте виїхати на Outlander за межі дороги.
З усіх запропонованих налаштувань я віддав перевагу нормальному режиму, оскільки він дає змогу тримати оберти низькими, що є більш комфортним для сімейних подорожей. І він, ймовірно, сприяє досягненню цифри споживання пального нижче офіційної без увімкнення режиму «Еко», який робить Outlander сонним.
Позашляхові можливості Mitsubishi Outlander на відповідному рівні
Mitsubishi завжди пишалися своїми системами підвищеної прохідності, і в Outlander це не виняток. Система повного приводу, яка називається Super All-Wheel Control, використовує контроль за обертами коліс для розподілу потужності між ними, залежно від того, у якому режимі ви перебуваєте. Зазвичай система надсилає більш потужності на задню вісь через електрогідравлічну муфту, але коли ситуація стає більш напруженою, то вона контрольовано гальмує колеса й розподіляє крутний момент між бортами в поєднанні із системою активного контролю рискання. Усе це ефективно працює не тільки на саму можливість проїхати лісовими стежками, а і зберегти безпечний контроль за авто на слизьких дорогах. Але варто прояснити – це не справжній повний привод. Тож не надто захоплюйтеся ідеєю вивезти Outlander далеко бездоріжжям – навіть із пристойним дорожнім просвітом це не Pajero Sport, навіть трохи.
Вердикт
Технічні характеристики Mitsubishi Outlaner 2.5 Mivec S-AWC CVT
- 4-циліндровий бензиновий, попереду впоперек
- Об`єм 2488 см3
- Максимальна потужність 135 кВт (184 к.с.) при 6000 об/хв
- Максимальний крутний момент 244 Нм при 3600 об/хв
- Повний привод
- Безступеневи варіатор CVT
- Підвіска стійки МакФерсона попереду, багатоважільна позаду
- Гальма вентильовані дискові попереду, дискові позаду
- Максимальна швідкість 187 км/г
- Розгін 0-100 км/г 10,6 с
- Довжина/ширина/висота/база 4710/1862/1745/2706 мм
- Діаметр розвороту 11,0 м
- Дорожній просвіт 210 мм
- Шини 235/60 R18, 255/45 R20
- Об'єм багажника 438/1340 л
- Об'єм паливного бака 55 л
- Споряджена маса/корисне навантаження 1740/615 кг
- Максимальна маса причепа 2000 кг
- Споживання палива нормоване, місто/шосе/середнє 10,5/6,8/8,1 л/100 км (А95)
- Споживання тестове, місто/шосе/середнє, 9,5/6,5/8,0 л/100 км
Ціна від 1 615 000 грн
Ціна тестового 1 893 000 грн
Дисклеймер
Цей огляд створений на основі особистого досвіду автора. Автомобіль був наданий імпортером марки для тест-драйву на безоплатній основі, але жодних фінансових винагород чи інших компенсацій за публікацію матеріалу автор не отримував. Усі висновки та оцінки є незалежними та суб’єктивними, базуються виключно на особистих враженнях і технічному аналізі.
Коментарі
Дописати коментар