Hyundai Tucson: корейський хіт


Відтоді, як майже десять років тому Tucson прийшов на зміну Hyundai ix35, Tucson став справжнім хітом для Hyundai. Він швидко перетворився на один із найкращих сімейних кросоверів на ринку та найбільш продаваним Hyundai в Україні. У 2024 році він був оновлений та дістав дещо змінений дизайн та новий інтер’єр. Однак із такою великою кількістю нових конкурентів, які, здається, з’являтимуться кожного тижня, чи достатньо цих оновлень, щоб утримати свою позицію?

Фото: автор

Tucson – приклад того, як Hyundai вдосконалює свою продукцію, створюючи все кращі й кращі автомобілі у своїй традиційній лінійці та визначаючи сегменти, що зростають . Такі як компактні кросовери, де Hyundai пропонує автомобілі не лише з агресивною ціною, але і справжньою якістю та видатними можливостями.


Нинішнє четверте покоління Tucson з’явилося в продажу у 2020 році й миттєво підвищило позиціювання Hyundai Motor Group як четвертого найбільшого виробника у світі. У 2022 році Hyundai Tucson став найбільш продаваним SUV у Європі та й в Україні він недалеко відстає від лідерів, а загалом на українському ринку було продано понад 55 тисяч Tucson всіх чотирьох поколінь.


У 2024 році Tucson зазнав середньострокового фейсліфтинга, який спрямований насамперед на покращення зручності інтер’єру, а також на легку зміну зовнішнього вигляду. Проте, дивлячись на ці фотографії, ви можете не одразу це помітити. Решітка радіатора, фари та лінія даху виглядають майже так само, як і раніше, і тільки коли ви поставите нову та попередню моделі поруч, ви ці зміни помітите. Так, денних вогнів поменшало на один «рівень», нові бампери спереду і ззаду потужніше підкреслюють ширину автомобіля, у той час, як решітка радіатора була дуже незначно змінена, щоб стати більш кутастою.


Усе це створює зухвало сміливий «ніс», який, можливо, не всім припаде до смаку, але це один із тих випадків, коли його вправно оцінено. В Tucson ви знайдете вершину гарного дизайну: він не настільки дивовижний, щоб навмисно відштовхувати консерваторів, але достатньо виразний і привабливий, щоб другі не захотіли нічого іншого.


Також з’явилися оновлені легкосплавні диски, але це все незначні оновлення, які навряд чи заохотять багатьох клієнтів переобладнати свою стару модель. З усім тим, Tucson вже був яскравим і сучасним автомобілем, тому радикальні зміни були явно непотрібні, щоб зберегти відчуття сучасності.


Інтер’єр Hyundai Tucson копіює Santa Fe

А тепер зазирніть всередину Hyundai Tucson. Інтер’єр автомобіля був модифікований набагато сильніше, бо з’явилася абсолютна нова панель приладів. Завдяки їй салон став більш схожим на інтер’єр Kona та нового Hyundai Santa Fe – з новим щитком приладів і центральним сенсорним екраном, встановленими в одному вигнутому корпусі, який займає приблизно половину приладової панелі. Нарешті зникли кнопки керування трансмісією на користь значно більш інтуїтивного селектора під кермом, яке теж здобуло новий дизайн.


З цією новою архітектурою корейці явно зробили більший акцент на технології сенсорних екранів, але зробили це в правильний спосіб. Зміни включають зменшення кількості функцій, керованих за допомогою тачпадів. Фізичні кнопки все ще існують для багатьох функцій, що найчастіше використовуються, таких як клімат-контроль, і це робить їх набагато простішими в оперуванні під час руху. Зручно, що новий дисплей розташований на невеликій поличці, на яку можна покласти руку для більш точного дотику до екрана під час руху.


Тим часом сенсорний екран є однією з найпростіших у використанні систем, навіть якщо він не виглядає так яскраво, як деякі інші. Хоча інтерфейс може бути трохи тьмяним, він принаймні зрозумілий і легкий для читання, з логічно викладеними меню і розумним розташуванням іконок.


Мабуть, технічною родзинкою нового Tucson є новий цифровий дисплей приладів. Як і сенсорний екран, він не обов’язково кричить про сучасність і стиль, але надає всю необхідну інформацію саме там, де вона вам потрібна, і в спосіб, щоб усе легко зрозуміти. Ба більше, оснащені системою моніторингу сліпих зон варіанті отримують камери, які показують вам огляд збоку автомобіля, щоб допомогти уникнути бокового зіткнення з іншими водіями та захистити велосипедистів.


Hyundai оновив свій цифровий ключ Digital Key до другого покоління, і тепер водій відчиняє авто та запускає двигун просто зі смартфоном у руках, або й у кишені, якщо підносить до дверної ручки годинник або браслет із підтримкою NFC. Окрім цього через фірмовий додаток Bluelink він має можливість отримувати повну інформацію про автомобіль та керувати ним у режимі реального часу на відстані.


У результаті змін Tucson став ще приємнішим місцем для перебування з погляду зручності використання та загального комфорту – обидві ці якості покращились у порівнянні з попередньою версією. Передні сидіння широкі та зручні, оббиті штучною шкірою та гарно прострочені. Задні пасажири почуваються так само добре, маючи вдосталь місця для голови та ніг, і хоча ширина центрального пасажирського сидіння обмежена в будь-якому автомобілі, тут є широкий підлокітник, якщо на борту лише двоє, або ж уся центральна секція складається. У додаток, спинка заднього сидіння має різні ступені нахилу – це зручно, якщо ваші діти забажають подрімати.


За всім цим ховається 616-літровий багажник із широким отвором і переважно пластиковими, міцними на вигляд боковинами, хоча кілька додаткових гачків і фіксаторів не завадили б.

Моя тестова повноприводна гібридна версія має трохи менший об’єм багажника, ніж її бензинові побратими, – 616 літрів проти 620 л, але це однаково більше, ніж у дизеля (598 л) або, наприклад, у більшої за розміром Toyota RAV4 (580 л).


Новий Tucson розташований між компактним Hyundai Kona та семимісним Hyundai Santa Fe і є трохи більшим, ніж автомобіль, який він замінив у 2020 році. Хоча, маючи 4,5 м завдовжки в 1,85 м завширшки, він усе ще досить компактний, щоб залишатися маневровим і простим у паркуванні.


Після оновлення Новий Tucson з’явився ще один двигун

Hyundai розширив моторну пропозицію в оновленому Tucson. Він і далі пропонується в будь-якій із моторних версій, крім повністю електричної. На вибір тепер аж чотири силові установки: 136-сильна дизельна (1,6 л) із 7-ступеневою коробкою-автомат DCT, 156-сильна атмосферна бензинова (2,0 л) із 6-ступеневою КПП (механіка або автомат), 215-сильна гібридна модель із 6-ступеневою гідромеханічною АКПП та 2,5-літрова атмосферна «четвірка» GDi від Santa Fe на 190 к.с. з 8-ступеневим «автоматом». Усі автомобілі доступні з переднім або повним приводом, за винятком моделі з механічною коробкою передач, яка продається лише з переднім, та 2,5-літрової, яка існує тільки як 4х4.


Tucson Hybrid – це повний гібрид, який не потрібно підключати до розетки для заряджання акумулятора. Це роблять двигун і рекуперація енергії гальмування. 1,6-літровий двигун спарений із порівняно потужним електродвигуном: останній, виробляючи еквівалент 65 к.с., здатний рухати автомобіль самостійно упродовж коротких періодів часу на низьких швидкостях через невелику ємність свого акумуляторного блоку (1,49 кВт-год). І водій не може повноцінно командувати системою, наприклад, увімкнути примусовий електрохід, натомість керує рекуперацією важелями під кермом.


Відтак коли електромотор і бензиновий двигун працюють разом, розвиваються до 215 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Ця вихідна потужність уже обіцяє багато чого, але вона генерується за порівняно високих обертів ДВЗ, коли двигун починає бути голосним. Тому я не очікую, що здебільшого водії будуть використовувати всю силу регулярно, хоч шумоізоляцію і було покращено.


Проте на низьких обертах Tucson Hybrid їде в найкращих традиціях електрокарів – зі швидким доступом до потужної тяги й точним її дозуванням педаллю акселератора та стає самим втіленням вишуканості та безшумності.

У русі Tucson швидше надійний, ніж захоплюючий, але, правду кажучи, саме до цього і прагнули в Hyundai. Це один із тих автомобілів, з яким ви відчуваєте себе миттєво знайомим.


За стандартами сімейного кросовера, Tucson дуже добре тримає рівновагу, коли справа доходить до керування. Рульове управління точне, легке й досить швидке у своїх реакціях, але не відчувається відверто атлетичним чи заохочувальним. Втім, опір на поворотах зростає в міру того, як ви наближуєтеся до межі зчеплення з дорогою та навантажуєте шасі, що дає змогу впевнено проходити повороти без метушні.


Це не означає, що Tucson – абсолютно нецікавий автомобіль для їзди звивистими шосе, але безпека, стабільність і розумна простота у використанні стоять вище в списку його пріоритетів, ніж відверте залучення водія до керування. І з огляду на завдання та обов’язки, які передусім виконувати такі автомобілі, саме так і повинно бути.

Але в чому Hyundai справді досяг успіху з Tucson, то це в його здатності поєднувати пристойну керованість із контрольованістю та зібраністю на типовому розбитому асфальті українських доріг навіть на красивих 19 дюймових колесах.


Звісно, у спокійному темпі ви також побачите найкращу економію палива. Їзда в місті на Tucson Hybrid у середньому виливається в 6,8 л/100 км. Але він не так блищить на шосе – виходить аж ніяк не менше за 8 літрів. У будь-якому разі, офіційні цифри споживання навряд чи коли-небудь будуть досяжні.


Ще більш ощадливою буде дизельна версія, але ви маєте погодитися на найменшу в лінійці продуктивність – усього 136 к.с., тоді як Tucson Hybrid є найдорожчим серед усіх варіантів силових установок: від 1 828 500 грн за версію із 4х4. Тоді як найдоступнішим є бензиновий варіант із механічною переднеприводною трансмісією – від 1 166 600 грн в оснащенні Express.


Ця базова версія має 17-дюймові алюмінієві колісні диски, світлодіодні фари, двозональний клімат-контроль, безключовий доступ, підігрів передніх сидінь та керма, парк-пілот спереду та позаду, задню камеру та мультимедійну систему з максимальним розміром екрану зі всім наявним функціоналом, як бездротові підключення CarPlay/Android Auto.


Оснащення тестової комплектації Top – найвище із чотирьох наявних та включає в себе 19-дюймові диски, нові матричні фари, крісла зі штучною шкірою та вентиляцією, 3-зональний клімат-контроль, камери кругового огляду, асистент дистанційного паркування та боковий парк-пілот, преміальну аудіосистему Krell, навігацію, адаптивний круїз-контроль і величезну кількість обладнання для активної безпеки.


Вердикт

Поява Tucson четвертого покоління стала значною віхою в історії Hyundai, а це оновлення зробило його ще більш привабливим вибором. Сміливий, зухвалий зовнішній вигляд усе ще виділяється на фоні багатьох конкурентів, а інтер’єр – це розумне, просторе та функціональне місце для подорожей із використанням преміальних матеріалів, які підштовхують модель до вищого сегменту ринку. Якщо вам потрібен сімейний кросовер, а потужна гібридна система відповідає вашим вимогам, ви просто зобов’язані розглянути Hyundai Tucson Hybrid. Можливо, це не найцікавіший автомобіль для швидкої їзди, але його компетентність не викликає сумнівів, і він відчуває себе як вдома практично в будь-якій ситуації. Якщо ви хочете щось, що найкращим чином впишеться у ваше життя і буде вірним, надійним слугою, то Tucson буде важко перевершити.


Технічні характеристики Hyundai Tucson 1.6 T-GDi HEV
  • Максимальна cистемна потужність 145 кВт (215 к.с.) при 5500 об/хв
  • Максимальний системний крутний момент 367 Нм при 100-3600 об/хв
  • Потужність електродвигуна 83 кВт (65 к.с.) при 1800-2100 об/хв
  • Максимальний крутний момент електродвигуна 264 Нм при 1700 об/хв
  • 4-циліндровий бензиновий, попереду впоперек
  • Об`єм 1598 см3
  • Повний привод
  • 6-ступенева автоматична КПП 
  • Підвіска стійки МакФерсона попереду, багатоважільна позаду
  • Гальма вентильовані дискові попереду та дискові позаду
  • Максимальна швидкість 183 км/г
  • Розгін 0-100 км/г 8,5 с
  • Довжина/ширина/висота/база 4510/1865/1650/2680 мм
  • Діаметр розвороту 11,8 м
  • Дорожній просвіт 170 мм
  • Шини 235/50 R19
  • Багажник 616/1795 л
  • Паливний бак 52 л
  • Споряджена маса 1634-1755 кг
  • Максимальна маса причепа 907 кг
  • Споживання палива нормоване, місто/за містом/середнє 5,4-5,6/7,4-8,3/6,3-6,7 л/100 км (А95)
  • Споживання тестове, місто/шосе/середнє, 6,6/8,2/7,4 л/100 км

    Ціна від 1 828 500 грн*
    Ціна тестового 2 022 300 грн*

    * Актуальна на дату публікації

  • Дисклеймер
    Цей огляд створений на основі особистого досвіду автора. Автомобіль був наданий імпортером марки для тест-драйву на безоплатній основі, але жодних фінансових винагород чи інших компенсацій за публікацію матеріалу автор не отримував. Усі висновки та оцінки є незалежними та суб’єктивними, базуються виключно на особистих враженнях і технічному аналізі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Toyota C-HR: високий вершник повертається

Suzuki Swift не поступається місцем

Ford Ranger: ще ближче до американського родича