Mitsibishi L200: гідне оновлення для повернення в лідері
Mitsubishi L200 шостого покоління став більшим і кращим, ніж
будь-коли раніше, завдяки серйозним надбанням у технологіях, безпеці та їздових
якостях. Але чи достатньо цього, щоби бути загрозою для найкращих пікапів від
конкурентів?
Фото: автор, Дмитро Головченко
L200 – глобальна модель Mitsubishi, яка продається майже в
150 країнах (ще відома як Triton), і з моменту запуску першої моделі в 1978 році своїх власників
знайшли 5,6 мільйона одиниць по всьому світу. Але в останні кілька років L200,
здається, зайшов у глухий кут. На момент виходу шостого покоління у 2024 році
його попереднику виповнилося 10 років і він стикався з неймовірно сильними
конкурентами, які, ймовірно, не потребують представлення – Ford Ranger, Toyota
HiLux та VW Amarok. Він уже не міг із ними конкурувати з погляду технологій та
можливостей, тоді як його почали витісняти моделі китайських брендів, які
змогли бути більш конкурентоспроможними у своїй ціновій політиці.
Отже, Mitsubishi в новому L200 взяла на приціл усі слабкі місця попередньої моделі й доклала значних зусиль для покращення можливостей та технологій для цієї останньої ітерації свого гіперпопулярного пікапа. Як побачимо, було досягнуто помітних успіхів в місткості, практичності, буксирувальній здатності, продуктивності та, звісно, безпеці – у всіх сферах, де стара модель швидко відставала від конкурентів.
Головний продуктовий спеціаліст Mitsubishi Motors Йошикі Масуда (Yoshiki Masuda) повідомив, що розробка нового покоління L200 розпочалася у 2017 році. Їзда, керованість і досконалість також були в списку пріоритетів нового, більш жорсткого шасі, що лежить в основі новачка. Воно містить в собі оновлену підвіску й нову систему рульового управління з регульованим електропідсилювачем для більш впевненого й динамічного водіння.
Навіть його розмір збільшився. І вгадайте, що ще збільшилося? Правильно: ціна.
Новий L200 коштуватиме на 335–399 тис. грн дорожче, ніж його
попередник, і на старті будуть доступні лише версії з подвійною кабіною, але з
вибором між механічною та автоматичною трансмісією та потужністю дизельного
2,4-літрового двигуна – 150 або 184 к.с.
Незважаючи на зростання цін на весь модельний ряд, L200 зберігає ціновий гандикап зі своїми конкурентами в цьому сегменті. Початкова версія Invite стартує з 1 734 000 грн. Вона все ще не відрізняється рясним оснащенням, але все ж пропонує більше, ніж раніше. Наприклад, двозонний клімат-контроль, підігрів сидінь, автомати фар та склоочисників, блокування заднього диференціалу, кольоровий дисплей борткомп’ютера та змінні режими їзди на бездоріжжі.
Усі моделі постачаються з повним приводом Super Select II, а, починаючи з Intense (від 1 847 000 гн), – з більшими алюмінієвими колесами, світлодіодними фарами, безключовим доступом та запуском двигуна, парк-пілотом спереду і ззаду, камерою заднього виду, підігрівом керма, мультимедійною системою та додатковими системами допомоги водієві, як контроль рядності та моніторинг сліпих зон. Найдорожча Ultimate (1 999 000 грн) додає комбіновану шкіру в оздобленні, електрорегуліровки синіння водія та кліматизацію другого ряда.
Новий L200 став на 15 мм довшим та на 50 мм ширшим. Колісна база збільшилася на цілих 130 мм до 3130 мм, і тепер перебуває на одному рівні з конкурентами. У результаті збільшення розмірів автомобіль набуває більш об’ємної, міцної боксерської стійки, і цей потужний вигляд не можливо не помітити.
Але якщо нова зовнішність була великою зміною, зачекайте, поки ви не зайдете всередину. Саме в салоні нового L200 ви помітите найбільшу різницю між поколіннями. У той час як попередня версія виглядала застарілою як із погляду дизайну, так і технологій, ця відчувається цілком і повністю на рівні зі своїми суперниками. Тут Mitsubishi зробила стрибок майже на два покоління.
Це дуже прямолінійний і строгий дизайн, з великою кількістю простих ліній і масивних кнопок, щоби підкреслити міць та довготривалість. Що стосується загального відчуття салону, то поява м’якого на дотик пластику тільки вітається, хоча він може бути не дуже стійким до зносу упродовж усього терміну служби автомобіля.
Але якщо придивитися уважніше, то можна побачити нові зручні дисплеї, які не налякають Ranger або Amarok, але точно перетворять L200 з одного з найгірших в один із найкращих у своєму сегменті. Нове кермо виглядає так, ніби воно могло зійти з Lancer Evolution – зі спортивною круглою маточиною та тонким ободом, який тактильно сприймається просто чудово. Повністю цифрового щитка приладів L200 все ще позбавлений, але новий 7,0-дюймовий TFT-дисплей, оточений класичними аналоговими циферблатами, працює бездоганно.
9,0-дюймовий центральний сенсорний екран ефективно запозичений із різних автомобілів альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, таких як позашляховики Outlander та Nissan X-Trail. Як і в інших моделях, цей пристрій зручний у користуванні: мабуть тому, що на нього покладено небагато завдань – головним чином мультимедійних. Він віддзеркалює смартфони через бездротовий зв’язок, але тільки якщо у вас iPhone: для під’єднання Android знадобиться кабель.
Деякі елементи інтер’єру, на щастя, усе ще залишаються традиційними, як панель керування кліматом. Але це доповнюється різними модними штучками, як роз’єми живлення USB-C і USB-A попереду та позаду.
Замість вентиляційних дефлекторів на консолі внизу, Mitsubishi встановила отвір на стелі, який забирає прохолодне або нагріте повітря з передньої частини кабіни і виштовхує його в задню. Це, безумовно, одна з найбільш архаїчних особливостей, яку Mitsubishi вирішила зберегти, але саме вона забезпечує найбільш комфортний режим кліматизації в авто з високою посадкою пасажирів.
Mitsubishi заявляє, що підняла точку стегон водійського сидіння на 20 мм для більш вертикального положення, а наявна поперекова підтримка з електроприводом забезпечує кращий комфорт і підтримку нижньої частини спини. Інші продумані функції, орієнтовані на водія, включають дверні ручки та селектор 4WD, розроблені у такий спосіб, щоб краще відповідати анатомії кисті та оперуванню в рукавицях.
Але це не перше, що ви одразу помічаєте, коли сідаєте в авто – натомість це значне збільшення простору. І хоча пікапи ніколи не створювалися з урахуванням потреб маленьких дітей, але реальність така, що такі дорогі комплектації, як моє тестове авто, швидко стають додатковим автомобілем для багатьох сімей, і було б недбало з боку виробника не звернути увагу на те, наскільки добре їхні моделі пристосовані для пасажирів на задніх сидіннях. Тож не дивно, що всі моделі L200 також оснащені двома наборами точок кріплення ISOFIX.
Mitsubishi L200 на асфальті ще менш сприймається вантажівкою
Старий L200 їхав досить добре, але новий має показати себе в
боротьбі з лідерами сегмента в новій формі. 2,4-літрова дизельна «четвірка» з
подвійним турбонаддувом демонструє чудову вишуканість для свого класу, з мінімальним
рівнем шуму та брязкоту, як для досить сільськогосподарського представника, і
досить плавною тягою в повсякденних умовах.
Двигун із легкістю просувається по всьому діапазону обертів та непогано працює в парі із 6-ступеневою автоматичною коробкою передач. Остання хоча й має менше передач як порівняти з деякими конкурентами, перемикається плавно й рішуче. Mitsubishi каже, що L200 вона більш пасує, ніж восьмиступенева від Pajero Sport. На практиці це обертається тим, що трансмісія помітно менш блукає між діапазонами в пошуках ідеальної передачі в кожний момент.
Їздити із цим двигуном найкраще розмірено, оскільки ви можете досягти його меж, якщо сильно розкрутити колінчатий вал. В інших випадках вишуканий агрегат може стати трохи голоснішим, якщо натиснути на акселератор як слід. Але давайте подивимось правді в очі: це не Ranger Raptor, тому вам не потрібно їздити на ньому як на гоночному автомобілі.
Мабуть, найяскравішим враженням від водіння L200 є рульове
управління, яке є однією з найкращих систем, з якими мені доводилося стикатися
в пікапах останнім часом. Нова рульова рейка зі змінним передатним відношенням
дуже добре балансує між маневровістю та відчуттям, наповнюється вагою з ростом
кута повороту та швидкості і врешті дає змогу сприймати L200 набагато меншим
автомобілем, ніж він є насправді. Вона також чудово справляється з тим, щоб
уникнути розмитості у відгуках під час прямолінійної їзди, яку можна
спостерігати в деяких інших позашляховиків із надлегким електропідсилювачем
керма.
Також з’явилася нова функція Active Yaw Control, яка використовує векторизацію крутного моменту за допомогою вибіркового гальмування коліс для більш впевненого проходження поворотів. Хоча вона не дає відчути свою присутність явно, але в цьому й полягає її сенс.
Дорожній шум досить добре поглинається, хоча великі дзеркала
створюють невеликий свист вітру, коли ви починаєте їхати зі швидкістю понад 100
км/год – особливо у вітряну погоду.
Пан Масуда зазначає, що завдяки новій рамі шасі жорсткість на вигин збільшилася на 60 %, а на кручення – на 40 %. Хоча, безумовно, прогин і хитання стали меншими, ніж у попереднього L200, нескладно зазначити досить неспокійну їзду міськими вулицями із ямковим покриттям, коли авто незавантажене.
Тут L200 просто не може зрівнятися з такими автомобілями, як
Ford Ranger, який настільки близький до позашляховиків, наскільки це можливо
для автомобіля з вантажним кузовом. Багато власників L200, швидше за все, будуть
регулярно завантажувати автомобіль вантажем, що має дещо компенсувати цей
недолік.
Як і його конкуренти, L200 є дизельним транспортним засобом, що, природно, зменшує вартість володіння. І він усе ще є одним із найбільш ефективних пікапів на ринку, коли справа доходить до споживання пального. Ба більше, ця модель нового покоління має помітно ефективнішу економію пального, ніж її попередник. У моєму тесті незавантажене авто потребувало близько 9,2 л/100 км міської їзди, тоді як переміщення на круїз-контролі на 110 км/год із невеликим завантаженням вимагало 7,9 л.
Новий L200 добре розважається на неасфальтованих поверхнях,
проте має більшу стійкість завдяки ширшій колії та довшій колісній базі й
навіть злегка зміщеному назад розподілу потужності двигуна (40:60) між мостами
в режимі повного приводу з розблокованим центральним диференціалом.
Нові розміри Mitsubishi L200 позначилися на геометрії прохідності
Mitsubishi Super Select II поєднує в собі міжосьовий
диференціал Torsen, а це означає, що повний привод може бути використаний на
твердих поверхнях та високих швидкостях. Це робить L200 більш придатним для
використання в якості основного сімейного автомобіля, хоч я вимикав передню
вісь за першою нагодою – заради економії палива, а також щоб не відчувати паразитний
вплив приводу на кермо.
На папері, нові розміри Mitsubishi L200 року мають заважати
на бездоріжжі. Радіус його розвороту збільшився майже на метр, через довшу
колісну базу кут рампи постраждав, і тільки кути з’їзду й заїзду не
погіршилися.
Одначе, навіть на стандартних шосейних шинах він усе ще здатен без особливих зусиль долати скелі або глибокий та вологий пісок на низьких передачах із заблокованим заднім диференціалом. На менш складних ділянках трекшн-контроль справляється з будь-яким пробуксовуванням коліс із достатньою ефективністю.
Якщо водій сам бажає підготувати L200 до складних умов, то йому на вибір пропонується сім режимів руху, які найперше налаштовують систему курсової стійкості, реакцію дросельної заслінки та калібрування коробки передач: перед усім «Гравій» та «Сніг» для повного приводу, «Багнюка» та «Пісок» для 4H та «Скеля» для 4L.
Скільки здатний перевозити Mitsubishi L200?
Мабуть, найбільший крок уперед у порівнянні з попередником
Mitsubishi L200 шостого покоління зробив у напрямку здатності перевозити
вантажі. Підлога кузова розташована тепер на 42 мм нижче (820 мм від землі для
моделей, оснащених 18-дюймовими колесами). Вантажна платформа стала лише трохи
довшою (+35 мм до 1555 мм), але значно ширшою як у цілому (+75 мм до 1545 мм),
так і в просторі між колісними арками (+60 мм до 1135 мм).
L200 тепер здатний вмістити стандартний європіддон, хоч усе ще не є лідером у своєму класі – наприклад, з 525 мм висоти кузова він виграє у Toyota HiLux з її 495 мм, але програє завдовжки та завширшки – у тої 1570/1645 мм, тоді як Ranger має додаткові 82 мм між колісними арками. Але L200, безумовно, зараз набагато більш конкурентоспроможний.
Це також стосується і буксирування, оскільки максимальна дозволена вага причепа збільшилася з 3100 кг до 3500 кг, і, зокрема, корисного навантаження – до 1080 кг. А що, мабуть, ще важливіше, то навіть під час буксирування максимальної ваги L200 дозволено перевозити у власному кузові 625 кг вантажу, завдяки своїй повній масі 6250 кг, але порівняно легкій спорядженій масі 2125 кг. Не всі його конкуренти настільки гнучкі.
Вердикт
Технічні характеристики Mitsubishi Pajero L200 2.4 D-ID
- 4-циліндровий турбодизельний, попереду поздовжньо
- Об`єм 2442 см3
- Максимальна потужність 135 кВт (184 к.с.) при 3500 об/хв
- Максимальний крутний момент 430 Нм при 2250-2500 об/хв
- Повний привод
- 6-ступенева автоматична КПП
- Підвіска подвійні важелі попереду, нерозрізний міст позаду
- Гальма вентильовані дискові попереду, барабанні позаду
- Максимальна швидкість 177 км/г
- Довжина/ширина/висота/база 5320/1865/1795/3130 мм
- Діаметр розвороту 12,4 м
- Дорожній просвіт 228 мм
- Кут в'їзду/рампи/з'їзду 30,4/23,4/22,8
- Шини 265/60 R18
- Паливний бак 75 л
- Споряджена маса/навантаження 1970/1030 кг
- Максимальна маса причепа 3100 кг
- Споживання палива нормоване, місто/шосе/середнє 10,2/7,1/8,3 л/100 км (ДП)
- Споживання тестове середнє 9,2/7,9/8,5 л/100 км
Ціна від 1 868 000 грн
Ціна тестового 1 999 000 грн
Коментарі
Дописати коментар