Mazda CX-60 стала довгоносою

Mazda заявила про довгоочікуваний дебют на українському ринку свого преміального кросовера. CX-60. Тим покупцям, хто проходив повз автосалони японської марки з причини відсутності у неї таких необхідних коштовних атрибутів класу, як потужні 6-циліндрові поздовжні мотори, слід знати, що вони повертаються. 

Японський виробник досі не виходив на ринок позашляховиків середнього розміру преміум-класу. Перед Mazda CX-60 поставлено завдання протистояти відомим гравцям, таким як Audi Q5, BMW X3 і Mercedes GLC, а також Lexus NX і Volvo XC60. 


За стильний зовнішній вигляд, нові потужні двигуни і відчуття якості в інтер’єрі він повинен має сподобатися покупцям у цьому надконкурентному секторі, а великий, практичний багажник та просторий салон також повинні відповідати вимогам для сімейного життя. 

В модельній лінійці марки CX-60 знаходиться трохи вище CX-5 (яка й надалі буде продаватися). На перший погляд CX-60 здається схожим на CX-5. Однак новинка на 170 мм довша і на 45 мм ширша, але найголовніше те, що її колісна база на 80 мм довша. А ще, CX-60 видає його довший капот, що є результатом пристосування платформи до 6-циліндрових двигунів з поздовжнім розташуванням. 


В CX-60 дебютує декілька нових технологій, як камера в салоні, що розпізнає до 6 водіїв, так автоматично на них налаштовується, або система кругового огляду, що дозволяє бачити «скрізь» кузов. А ще Mazda також вибрала CX-60 як свою першу модель, що оснащена гібридною силовою установкою, що заряджається від розетки. Для CX-60 виробник пропонує CX-60 й новий 3,3-літровий шестициліндровий дизельний двигун – майже нонсенс в теперішньому світі, де виробники відмовляються від інвестицій в розробку нових дизелів. 

Ось тільки ні то, ні інше українськім покупцям поки ще не доступно. CX-60 у нас стартує з бензиновими двигунами, а їх потужність передається на всі чотири колеса через восьмиступеневу автоматичну коробку передач. Перший з них – добро відомий 4-циліндровий Skyactiv-G об’ємом 2,5 л на 192 к.с. із прямим впорскуванням пального. Набагато цікавіший другій: найпотужніший двигун за всю історію бренду – рядний 6-циліндровий 3,3-літровий турбо. Він розроблений відповідно до концепції «правильного розміру», яка вимагає оптимізації робочого об’єму для максимізації ефективності використання пального. Цей e-Skyactiv G базується на новітній технології електрифікації M Hybrid Boost з 48-вольтовим стартер-генератором (MHEV48), який накопичує енергію гальмування та допомагає при прискореннях. Максимальна потужність силової установки становить 284 к.с., а крутний момент – 450 Нм в комфортному діапазоні 2000–3500 об/хв. 


Стандартне обладнання є щедрим – вже в початковій комплектації Exclusive-Line (1 796 400 грн / 2 052 000 грн в залежності від двигуна) є достатній комплект оснащення, щоб речі залишалися достатньо преміальними. На борту 20-дюймові диски, оббивка сидінь (спереду з електричним регулюванням) із шкіри, комбінованої з штучною, бездротова зарядка для смартфона, двозонний клімат-контроль, проекційний дисплей, 12,3” цифрова панель приладів, мультимедійна система MZD Connect з 12-дюймовим дисплеєм, контролером HMI Command та 8 динаміками, бездротова підтримка Apple CarPlay і дротова – Android Auto та набір систем активної безпеки i-Activsense. 

Косметичні вдосконалення та додаткові вбудовані технології справді дають CX-60 розкіш в комплектаціях Premium-Line та Premium-Sport. Серед них шкіра Nappa, адаптивне освітлення, круговий огляд See-Through View, електричний привод багажнику, система персоналізації водія Mazda Driver Personalisation System, аудіо-система BOSE з 12 динаміками, адаптивний круїз-контроль, панорамний дах, а також нова система безпечного виходу з автомобіля.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Peugeot 308: трохи більше характеру й галльського шарму

Cupra Formentor 2.0 TDi: споряджений сирим порохом?