Новий гібридний MG ZS дебютує влітку
Новий гібридний MG ZS дебютує вліткуMG бренд атакує автомобільний істеблішмент в Україні та
набирає обертів із новими моделями, останньою з яких став новий ZS.
Його найближчим конкурентом є Renault Duster – коли мова йде
про ціну та силову установку. Однак це не єдина конкуренція, яку він має
подолати: покупці не можуть насититися Honda HR-V, Hyundai Kona, Toyota Yaris
Cross та Nissan Juke – усі вони пропонуються з гібридним приводом. Усе це
кросовери B-сегменту, хоча MG ZS і трохи більший за стандартну норму класу.
Завдовжки 4430 мм він лише на 52 мм коротше, ніж Skoda Karoq класом вище.
Друге покоління MG ZS повністю відмовилося від електричної силової установки (новий електричний компактний кросовер MG вже на підході), а в бензиновому асортименті з’явилася ультратехнологічна гібридна. Саме привод і відрізняє його від конкурентів на ринку, який швидко стає переповненим.
Гібридна система запозичена в меншого хетчбека MG3.
1,5-літровий чотирициліндровий двигун може безпосередньо приводити в рух
колеса, якщо це необхідно, але здебільшого він працює як генератор,
відправляючи енергію для зарядки акумулятора місткістю 1,83 кВт-год, який
живить тяговий електродвигун.
ZS покладається на електричний мотор більше, ніж на
бензиновий. Сам по собі електродвигун видає 136 к.с. і 250 Нм – показник, який
перевершує комбіновану потужність багатьох конкурентів. Джерело енергії для
нього – бензиновий двигун, який видає ще 102 к.с. і 128 Нм. Загалом, системна
потужність становить 197 к.с. з крутним моментом до 343 Нм.
На папері триступенева автоматична коробка передач звучить як повернення до MG сімдесятих років, але це все, що дійсно потрібно для цього MG. Сам ДВЗ є розвитком 1,5-літрового бензинового двигуна, що використовувався в попередніх моделях MG. Тепер він працює за циклом Аткінсона, відрізняється підвищеним до 41 % тепловим коефіцієнтом корисної дії, як заявляє виробник, і має забезпечити середнє споживання палива 5,1 л/100 км.
Окрім гібридної установки в продажі очікуються також
звичайні бензинові двигуни потужністю 110, 115 та 170 к.с., а також вибір між
механічною трансмісією та варіатором.
Багато чого нового отримав і кузов. Нова модель стилізована
ближче до старшого HS, але водночас виглядає набагато пропорційніше, ніж
попередник. Окрім зовнішнього дизайну приділено багато уваги ходової частині.
Так, суттєво покращені обидві підвіски, тоді як кузов тепер зварений та
склеєний із міцнішої сталі – до 81 % загалом.
Всередині він також значно покращився завдяки великому
12,3-дюймовому сенсорному мультимедійному екрану.
Ціни стартують з $18680 за базову комплектацію, яка включає 10,3-дюймовий головний екран, камеру заднього огляду та задній паркпілот. Наступна версія СОМ за $21 900 додає бокові подушки та шторки безпеки, 7-дюймовий цифровий щиток приладів, панорамний люк, безключовий доступ, сидіння зі штучної шкіри та світлодіодні фари. Найдорожчою буде комплектація LUX за $26 980 з комплексом систем допомоги в русі MG Pilot, інтелектуальним керуванням фарами, автоматом склоочисників, камерами на 360 градусів, 12,3-дюймовим головним екраном, електрорегулюванням сидіння водія, клімат-контролем та підігрівом передніх сидінь.
Коментарі
Дописати коментар