Ineos Grenadier: народжений всупереч


Ідеї, вигадані в пабах, часто виявляються найвидатнішими. У випадку Джима Реткліффа така ідея перетворилася на угоду з найбільшими європейськими автовиробниками та постачальниками й купівлю величезного автозаводу у Франції, де наразі виробляється цей автомобіль – Ineos Grenadier.

Фото: автор, Ineos Automotive, JLR

Ідея Grenadier дійсно народилася в пабі The Grenadier Inn, від якого автомобіль і отримав свою назву. Чесно кажучи, Реткліфф має достатньо можливостей, щоб втілювати свої пабні ідеї в життя – він найбагатша людина Британії, що стоїть за величезною групою Ineos, яка більше відома як транснаціональна хімічна компанія. Серед іншого, він також головний спонсор і на третину співвласник команди Mercedes-AMG F1.


Реткліфф – новатор, який інвестував 1,3 млрд фунтів стерлінгів у створення позашляховика для самого себе, оскільки вважав, що на ринку створилася прогалина. Сер Джеймс Артур – справжній авантюрист. Він пройшов на власному судні через Північно-Західний прохід – знаменитий небезпечний маршрут у Північному Льодовитому океані, що з’єднує його з Тихим океаном. Він також проїхав на мотоциклі вздовж хребта Анд, перетнув Північний і Південний полюси та подолав кілька гірських вершин. Тож Grenadier є найвідчутнішим доказом його здатності доводити найбожевільнішу ідею до завершення.

Реткліфф насправді хотів просто зберегти виробництво Land Rover Defender, звернувшись до JLR, коли компанія у 2017 році завершувала випуск оригінальної версії. Він забажав викупити права й знаряддя для продовження випуску класичного позашляховика, але Land Rover відкинув пропозицію, бо не бажав у такий спосіб підірвати власне переосмислення Defender. Тож Реткліфф і його команда й вигадали «Гренадер».

Так виглядав останній оригінальний Land Rover Defender

Весь цей час JLR та Ineos Automotive вели судову суперечку щодо прав на саму форму старого Defender. Врешті-решт JLR програла, і шлях до виробництва «Гренадера» був прокладений.

Ineos Grenadier – британсько-німецький, французько-австрійський продукт

Створити новий автомобіль і нового автовиробника практично з нічого нелегко, тож розробник пішов до тих, хто має найкращі речі на продаж. Отже, Grenadier оснащується двигунами BMW з турбонаддувом, а проєктування автомобіля було доручено австрійській компанії Magna Steyr, яка має більш ніж достатній досвід у цій галузі, оскільки десятиліттями виготовляла для Mercedes Gelendewagen, а згодом і G-клас.


Останній для Mercedes став надзвичайно успішним, тож не дивно, що його розробнику, Гансу-Петеру Песслеру (Hans-Peter Pessler) доручили й роботу над Grenadier. А після своєї довгої кар’єри в Magna він був призначений у 2023 році операційним директором Ineos Automotive.

Складальний завод уже був готовий – колишня фабрика Smart у французькому місті Хамбах була викуплена, щоб стати домівкою для Grenadier. Це саме по собі було суперечливим: Реткліфф був відвертим прихильником Brexit, проте його автомобіль був спроєктований в Австрії, виготовлений у Франції і використовує німецькі силові агрегати. Так, на передньому крилі Grenadier зображено поєднання британського та німецького прапорів, що підкреслює дух європейської співпраці під час його створення.


Модельний ряд Ineos Grenadier

Ineos пропонує два двигуни для Grenadier – відомі баварські 3,0-літрові рядні шестициліндрові агрегати: один бензиновий, інший дизельний. Двигуни були обрані не лише за їхні видатні характеристики, але й за те, що вони відповідають світовим стандартам викидів шкідливих речовин.


Наразі Ineos продає приблизно два бензинових Grenadier на один дизельний, хоча, за словами генерального директора Лінн Колдер, розробляється суто електрична версія.

Обидва мотори агрегатуються з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач ZF та двоступеневою роздавальною коробкою з міжосьовим диференціалом, яку компанія Tremec спроєктувала і виготовила на замовлення для Grenadier. Крім того, на кожній осі встановлено диференціал Eaton з блокуванням (опційно – електронним або ручним). Повний привод завжди постійний.


Ви можете обирати один із трьох варіантів Grenadier: комерційний Utility Wagon, який попав на мій тест, пікап із дво- або п'ятимісною кабіною Quartermaster і п’ятимісний Station Wagon. Останній може бути як Trialmaster або Fieldmaster (обидві моделі названі на честь відомої лінії одягу Belstaff, якою володіє Ineos). Різниця полягає в одному нюансі: Trialmaster є більш відверто брутальною, більш працьовитою версією – зі шнорклем, 17-дюймовими колесами, драбиною для доступу на дах, внутрішніми рейлінгами, додатковим акумулятором, блокуванням переднього й заднього диференціалів і шинами BF Goodrich All-Terrain KO2.


Fieldmaster – дещо більше орієнтований на пригоди та дозвілля. Він оснащується 18-дюймовими легкосплавними дисками із шинами Bridgestone Dueler A/T 001, індивідуальними люками на даху над сидіннями водія та переднього пасажира, шкіряним оздобленням, підігрівом передніх сидінь, аудіосистемою преміумкласу та килимами. Обидві версії стандартно мають пакет «Smooth Pack», який включає камеру заднього виду, парк-пілот спереду, підігрів форсунок омивача лобового скла, центральний ящик під підлокітником, що замикається, ліхтарі під дзеркалами заднього виду та гнізда для підключення зовнішніх світлових приладів.


У стандартній комплектації всі моделі з кузовом універсал оснащуються асиметричними задніми вантажними дверима, блокуванням центрального диференціала, світлодіодними фарами, повнорозмірним запасним колесом, 12,3-дюймовим сенсорним екраном, напівавтоматичним клімат-контролем, бездротовою системою Apple CarPlay, дротовою системою Android Auto і пасивним круїз-контролем. У додачу компанія Ineos розробила власну навігаційну систему для бездоріжжя Pathfinder, яка дає змогу наносити GPS точки, зберігати маршрути та ділитися ними в стандартному форматі GPX.


Grenadier не проходив випробування Euro NCAP на безпеку, але в стандартну комплектацію входить система курсової стійкості, трекшн-контроль, моніторинг тиску в шинах, асистент стійкості причепа, інтелектуальний моніторинг швидкості, попередження про виїзд зі смуги руху, автоматичне екстрене гальмування та система виявлення сонливості водія.

На всі Grenadier надається п’ятирічна механічна гарантія на необмежений пробіг та 12-річна гарантія на захист від наскрізної корозії.


Ineos Grenadier збудований на витривалість

Реінкарнація Defender від Land Rover використовує алюмінієве шасі з монококом, але Grenadier обрав строго традиційний підхід і більше схожий на сучасний Jeep Wrangler. Була розроблена м’язиста драбинчаста рама коробчатого перетину з поздовжніми лонжеронами зі сталі товщиною до 4 мм. Вона спирається на нерозрізні мости від італійської компанії Carraro, яка постачає свою продукцію на виробництво тракторів.


Для підвіски розглядалися листові ресори та пневматика, але зрештою були обрані сталеві пружини Eibach, які працюють у парі з телескопічними амортизаторами від ZF та монструозними відбійниками. На обох осях також використані тяги Панара для надійної бічної фіксації. Сам кузов виготовлений зі сталі – за винятком алюмінієвих дверей і капота – та скріплений точковим зварюванням (і це можна помітити ззовні).


Силует Grenadier – це, звісно, начисто класичний Defender, але поставте ці два автомобілі ніс до хвоста, і ви побачите, що вони не збігаються. Капот Ineos довший, кирпатіший і має більший нахил, ніж у його натхненника. Отвори задніх дверей значно більші й Grenadier також довший: його 4895 мм (разом із запаскою) значно перевищують 4639 мм оригінального 110-го. Перевірте заздалегідь також висоту воріт свого гаража: якщо вона має бути віще за 2 метри, інакше Grenadier не пролізе.


Реткліфф називає дизайн одним із ключових атрибутів, але не дуже схвально відгукується про те, як Land Rover переосмислив свій Defender. Grenadier безсоромно коробчатий, насамперед для того, щоб максимізувати внутрішній простір, з колесами на кожному куті для зменшення звисів, що робить бездоріжжя легшим (і дешевшим, якщо щось піде не так). Колісні арки мають таку форму, щоб забезпечити максимальне артикулювання осей. Передні крила плоскі, тому на них можна поставити чашку чаю або ноутбук.


Доступ до салону Ineos Grenadier трохи складний, і вам доведеться застрибувати в нього. Це ціна, яку ви платите за величезний дорожній просвіт Grenadier, тому я раджу вам встановити бокові підніжки. Тим більше, що водію Ineos в цьому не допомагає, адже поручні є тільки для пасажира (точніше на британському водійському боці).

Інтер’єр Ineos Grenadier – робоча майстерня

Сказати, що салон Grenadier зосереджений на виконанні своїх важких робочих завдань, усе одно, що сказати, що Heavy Metal трохи важкий. Або що Марго Роббі досить приваблива. Інтер’єр Grenadier орієнтований на завдання до такої міри, що салон Ferrari Enzo виглядає безглуздо метушливим і надмірно вибагливим.


Ось приклад. Ви заводите Grenadier, вставивши справжній ключ у справжній замок запалювання і повернувши його на чверть оберту вправо. Система запуску без ключа була б можливою, але для цього знадобився б додатковий електронний блок управління, а він дорогий, не простий в обслуговуванні і його неможливо полагодити, якщо ви перебуваєте на три чверті шляху до перевалу в Альпах або в африканській пустелі. Відносна простота – ось назва цієї гри (хоча було б непогано мати хоча б якесь підсвічування отвору, тому що вночі його важко знайти). Ось чому передній і задній бампери складаються з окремих секцій (п’ять ззаду, три спереду), щоб їх можна було легко й дешево зняти і відремонтувати або замінити, якщо ви вдаритеся об скелю.


Саме така філософія лежить в основі інтер’єру Grenadier. Усе, від комбінованого сенсорного екрана до перемикачів та елементів керування на консолі, зосереджено в центрі салону. Менше проводки, легше ремонтувати, простіше проєктувати й будувати, і жодних проблем із переобладнанням для лівостороннього або правостороннього руху. Перед водієм розташовані лише двоспицеве кермо, зафіксовані на панелі підкермові важелі й невеликий блок попереджувальних та контрольних ламп. Товсте кермо з високоякісною шкірою має додаткову червону кнопку із зображенням велосипеда, яка ввічливо сигналить тихішим гудком, залишаючи більший, зліший гудок для центру керма. Вочевидь здорова психіка велосипедистів – похвальний фетиш Джима Реткліффа, який часто віддає перевагу двом колесам перед заднім кріслом лімузина.


Це кермо, мабуть, найрозкішніша річ у салоні, тому що загальна сприйнята якість дещо відрізняється від того, що ви знайдете всередині нового Defender. Ineos постачається з тканиною, вінілом і пластиком, а не з деревом і шкірою (хоча шкіра доступна на замовлення), сидіння налаштовуються тільки вручну, а дзеркало в салоні є тільки в центрі. Але частково це все зумовлено філософією Ineos, тож Grenadier не відчувається помітно дешевим.


А ще салон Grenadier – це антитеза сучасним тенденціям дизайну інтер’єру автомобілів, і багато в чому це навіть на краще. Широка центральна консоль містить безліч масивних кнопок і перемикачів, досить великих, щоб ними можна було користуватися в рукавичках, і буде приємним здивуванням для тих, хто нарікає на розповсюдження сенсорних меню в сучасних автомобілях. На суто вертикальній центральній консолі розміщено керування кліматом, аудіо, датчиками парк-пілоту та вимкненням двигуна на світлофорах. Кнопки та регулятори явно змодельовані за зразком перемикачів військових літаків або космічних кораблів «Аполлон» і виглядають абсолютно приголомшливо. Кожному іншому автовиробнику, що одержимий сенсорними екранами, варто сісти в Grenadier і насолодитися величчю цієї консолі.


Подивіться вгору, і ви знайдете ще більше масивних перемикачів на стелі. Вони відповідають за позашляхові режими Grenadier, блокування диференціалів, контроль спуску з пагорба та освітлення салону – того, чим ви не керуєте на швидкості. Є також кілька порожніх тумблерів, які вмикають постачання електрики до точок живлення, розкиданих кузовом. Вони ідеально підходять для тих, хто хоче встановити додаткове освітлення всередині або зовні, або для важчих агрегатів, таких як лебідка. Коли до них нічого не під’єднане, ви можете просто їхати, клацаючи ними туди-сюди, уявляючи себе Баззом Олдрином на шляху до Місяця і назад. Безглуздо, але надзвичайно приємно.


Одразу під ним міститься селектор трансмісії – блискучий перемикач від BMW виділяється, як пара лабутенів на стелажі з робочими черевиками зі сталевими носками. Як не дивно, він зберіг маркування спортивного режиму, хоча Grenadier не має такого. Поруч – масивний важіль ручного вмикання понижувальної передачі та блокування диференціала, який більше припав би до смаку володарям «Волинянки».


Центральний монолітний 12-дюймовий дисплей використовується для відображення рівня палива, передачі, температури й обертів двигуна, швидкості руху, а також усіх звичайних мультимедійних та керуючих функцій. Меню не складне в опануванні, а величезна кількість інформації – від тиску в шинах та їх температури до кутів крену й поперечного нахилу – потенційно корисна для серйозного бездоріжжя. Або знов для розваги, коли ви застрягли в пробці. Моя машина мала великий логотип Ineos під екраном у круглому обрамленні, але його можна замінити на компас.


За традиційним розташуванням спідометра володар Grenadier відчує ностальгію, тому що тримати в полі зору показник швидкості справа звичайна людина не здатна. Проте, штрафів за перевищення на бездоріжжі не виписують. Більшою проблемою може бути лівий двірник, що залишає велику невичищену частину скла, та зміщений від центру розріз задніх дверей, який блокує огляд більшої частини дороги позаду. До того ж дуга заднього склоочисника зачіпає лише небагато скла над великим запасним колесом.


Комфорт сидінь на належному рівні. Вони виготовлені відомою німецькою компанією Recaro, тому по-спортивному підтримують у поворотах, і хоча великий розмір кожуха коробки передач призводить до того, що педалі зміщені вліво та розташовані заблизько одна до одної, положення водія виявляється зручним навіть для довгих поїздок. Тут Ineos відмовився копіювати оригінальний Land Rover Defender, тож ви будете вражені комфортом і можливостями регулювання посадки.


Між сидіннями розташований великий ящик, що замикається на ключ, а під передніми є місце для інструментів, але це майже все: Grenadier дещо бракує дійсно корисного місця для зберігання, оскільки кишені у дверях не вражають розміром, а на панелі приладів немає ніші під бардачком, який також не такий уже й великий.

Задній повздовжній простір є скоріше прийнятним, ніж рясним, якщо врахувати значні зовнішні розміри автомобіля. Проте салон досить широкий для трьох пасажирів, але дальня подорож в Utility Wagon їм не сподобається, тому що задні сидіння занадто вертикальні й тісні для чогось, окрім коротких поїздок на будівельний майданчик. Фактично, це сидіння від пікапа: суто пасажирські Trialmaster і Fieldmaster набагато зручніші.


Сидіння в Genadier також не складаються врівень із підлогою багажника, тому що батарея знаходиться під подушкою заднього сидіння. Будь-який SUV тут дасть фору Ineos. Але багажний відсік Genadier помститься: відокремлений перегородкою в Utility Wagon він може вмістити понад 2000 літрів вантажу – якщо вона встановлена за переднім рядом, та 1255 – за заднім, як у тестовій машині, а потенційне корисне навантаження складає 856 кг.


Роздвоєні двері ззаду дозволяють відчинити всю задню частину Grenadier (старий Defender мав лише вузькі центральні двері), коли менша буде корисною в умовах обмеженого простору. Пластикова підлога багажника вигинається по передньому краю, щоб утримувати воду, або кишки оленя, якого ви вполюєте. Тут також є вбудовані дренажні отвори для зливу води після мийки. Такі ж самі є й у салоні, обладнання якого захищене від води та пилу – тож замість пилососу не вагайтесь користуватися Керхером.


Кермом Grenadier ви намацуєте дорогу, як сліпий тростиною

Оскільки Grenadier вважається духовним спадкоємцем оригінального Land Rover Defender, ви очікуєте, що він буде їздити як той. І ви маєте рацію, але є суттєві відмінності. Почнемо з того, що, за винятком крихітної жменьки моделей із двигуном V8, двигун оригінального Defender ніколи не мав такого плавного ходу, як ця рядна «шістка» від BMW. Щоправда, і дизель, і бензиновий мотор гучний, і ви можете відчути, як двигуну доводиться набирати обертів після холодного старту, щоб змусити рухатися всі ці диференціали й роздавальні коробки. Але коли ви їдете на швидкості, це механічно витончений агрегат.


Довгий хід дроселя і рев, який не завжди відповідає швидкості вашого руху вперед, прийнятні для цього типу транспортних засобів. Коробка передач ZF також очікувано витончена та налаштована віддавати шану крутному моменту на низьких обертах і швидко перемикатися на два діапазони, коли водій замовив прискорення.


Потужності також достатньо, навіть якщо майже десятисекундний час розгону від 0 до 100 км/год мого тестового дизеля навряд чи можна назвати найшвидшим у світі. З деяких причин ви навряд чи будете часто використовувати всю вогневу міць «Гренадера». Однак, якщо ви це зробите, він виявиться несподівано жвавим. Крутний момент до 550 Нм підказує, що зазвичай є достатній запас потужності для швидкого прискорення. Економія пального, щоправда, не вражає – у середньому Grenadier витрачає 12,5 літрів на 100 км.


З огляду на вертикальні кузовні панелі, майже таке ж саме лобове скло й аеродинаміку холодильника (судячи з того, як краплі дощу надійно прилипають до капота, побачення Ineos з аеротрубою закінчилося фіаско), ви маєте право очікувати багато шуму від вітру на швидкості шосе, і не помилитеся. Можливо, Grenadier не такий какофонічний, як міг би бути, але стереосистемі доводиться попрацювати, щоб ви не чули все те, що схоже на AC/DC.


Компанія Ineos Automotive прагне вшанувати спадщину оригінального Land Rover Defender настільки, що навіть вирішила оснастити Grenadier технологічними рішеннями, які вже давно пішли з масового ринку, оскільки конкуренти прагнуть до більшої витонченості та практичності. Найочевиднішим серед них є гідравлічне рульове управління, у якому відмовилися від звичної сьогодні рейкової системи на користь старого черв’ячного рециркуляційного кулькового механізму.


Кермо – найдивніший динамічний компонент Grenadier. Тут майже немає самоцентрування, тому будь-який заданий кут, на який ви накрутили кермо, треба викручувати назад самостійно. Ви втрачаєте бажане відчуття еластичності в керуванні, тому що кермо завжди залишається приблизно там, де ви його залишили. До цього звикаєш, до певного моменту, але це завжди трохи дивно.


Воно легке, але з його повними 3,85 обертами вам доводиться добряче попрацювати руками й ліктями, намагаючись зрозуміти, що робить ніс, та багато нагвинчувати кермо, щоб виконати поворот. Особливо це стосується міста, тому що з діаметром розвороту 13,5 м його потрібно планувати заздалегідь.

Низькошвидкісне бездоріжжя вимагає виваженого, точного підходу, який залежить від знання того, у який бік спрямовані колеса в будь-який момент часу й де саме вони зупинилися. Але те, що пропонує рульове управління Grenadier в плані надійності та безпечності, потім поступається в плані зворотного зв’язку й передбачуваності. До такої міри, що брак сталого зв’язку між кермом і передньою віссю бентежить.


Зрештою, водії оцінять розслаблений стиль водіння, але навіть невеликі корекції для утримання потрібної траєкторії без звички важко зробити правильно. Це вимушує постійно її підлаштовувати, що стає тим більш виснажливим заняттям, чим довше ви рухаєтеся асфальтом.

Чи є виправдання оснащенню Grenadier такою конструкцією? Так, тому що вона запобігає розгойдуванню керма й перелому великих пальців рук під час наїзду на камінь або раптового попадання в колію на бездоріжжі на швидкості. А тут Grenadier здатний підтримувати темп, гідний ралі-рейду Дакар.


Ineos – великий, важкий автомобіль (2700 кг у дизельному виконанні), але він досить непогано проходить повороти. Важка підвіска робить звичайну для нерозрізних осей річ – хитається і совається на нерівностях, але як тільки ви навчитеся правильно спрямовувати кермо, Grenadier покаже себе передбачуваним у поворотах. Аналогічно, якість їзди – не жахлива, як слід було очікувати, і рідко коли спричиняє дискомфорт. Якщо ми пам’ятаємо, що це не сімейний SUV.

Само собою зрозуміло, що керування Grenadier не для людей зі слабкими нервами. Ineos Automotive про щось таке здогадується, тому система ESP під час руху дорогою спрацьовує рано й різко. Єдиний вихід – трохи пригальмувати перед віражами.


Зробіть це, і Grenadier стане більш приємним, хоча й не зможе позбутися певної аграрності. На різке гальмування Grenadier ґрунтовно дзьобає носом, але ніколи не вимагає корекції кермом. І все ж, якщо і є один аспект, у якому нинішній Land Rover Defender дійсно перевершує Grenadier, то це саме керованість.

Зрозуміло, що вся суть усіх цих речей, як шини, мости, важелі й диференціали, полягає в тому, що вони роблять Grenadier недосяжним, коли справа доходить до того, щоб залишити асфальт позаду. І він це доводить, хоча велике коло розвороту залишається проблемою на лісових стежках. Коли дорога стає бурхливою, Grenadier просто вражає – із заблокованими диференціалами та увімкненим понижувальним рядом його практично неможливо зупинити.


Кути підйому (35,5 градусів) і з’їзду (36,1 градуса) означають, що є не так багато схилів, які можуть вас підстерегти. Grenadier здатний долати брід завглибшки до 800 мм, а артикуляція вісей досягає 23 см спереду і 30 см ззаду, навіть без стабілізатора поперечної стійкості з дистанційним відключенням, як у Jeep Wrangler. Проте, Grenadier й тут не може повністю зрівнятися з новим Defender. Пневматичні балони дають тому 290 мм кліренсу (проти 264 мм в Ineos) та 100 мм більше глибини броду.

Цілком очевидно, що Grenadier обмежений як приватний автомобіль. Він сфокусований на тому, щоби бути працьовитим позашляховиком, і робить це майже без урахування дорожньої вишуканості та комфорту сучасних конкурентів, водночас вимагає за свої здібності майже захмарну ціну. Однак, якщо вам дійсно потрібні такі можливості, які має Grenadier, то мало що інше може впоратися із цим завданням так само добре. Саме таким автомобілем є Grenadier – справжнім, працьовитим 4х4, а не шкільним SUV. Майте це на увазі, і він виявиться досить приємною, чарівною річчю.


Чи є у Grenadier прямі конкуренти? Mercedes G-класу розкішніший і коштує від 143 000 євро. Тим часом Toyota Land Cruiser Prado та Jeep Wrangler доступні лише з не дуже потужними 2,0-літровими двигунами. Усе це вказує на те, що найближчий конкурент Grenadier – це… сучасний Land Rover Defender.


Вердикт

Сім років тому ця машина була не більше, ніж ідея на пабній серветці, але зараз це повністю омологований автомобіль, який побудований на сучасному заводі, конкурує з найкращими на бездоріжжі й водночас випромінює старомодний характер та самобутність. Але якщо Grenadier існує як духовний спадкоємець оригінального Land Rover Defender, то він занадто серйозно вживається в цю роль. Деякі інновації в рульовому управлінні могли б дозволити автомобілю зберегти прохідність на глибокому бездоріжжі – не коштом повсякденної керованості. Бажаною була б і легша конструкція, і краще працюючий клімат-контроль, й угамування низькочастотних вібрацій, а також водійське та пасажирське місця, що здатні поєднувати висоту з комфортом для далеких подорожей. Попри певні недоліки та дитячі хвороби новатора, багато хто полюбить цей автомобіль за його безсумнівну міцність і працьовитість. Однак широка аудиторія може залишитися недосяжною, тому що здебільшого людям не потрібен такий автомобіль. Але ті, кому він потрібен, будуть раді, що він існує.


Технічні характеристики Ineos Grenadir Utility Wagon 3.0d Twin-Turbo 4WD Automatic
  • 6-циліндровий рядний дизельний подвійний турбо, попереду поздовжньо
  • Об`єм 2993 см3
  • Максимальна потужність 183 кВт (249 к.с.) при 3250-4200 об/хв
  • Максимальний крутний момент 550 Нм при 1250-3000 об/хв
  • Повний привод
  • 8-ступенева автоматична КПП
  • Підвіска 5-важельна, нерозрізний міст попереду та позаду
  • Гальма вентильовані дискові попереду, дискові позаду
  • Максимальна швидкість 160 км/г
  • Розгін 0-100 км/г 9,9 с
  • Довжина/ширина/висота/база 4895/1930/2050/2922 мм
  • Діаметр розвороту 13,5 м
  • Дорожній просвіт 264 мм
  • Кут в'їзду/рампи/з'їзду 35,5/36,1/28,2
  • Місткість багажника 1255 л
  • Шини 265/70 R17
  • Паливний бак 90 л
  • Споряджена маса/навантаження 2724/776 кг
  • Максимальна маса причепа 3500 кг
  • Споживання палива нормоване, середнє 11,8 л/100 км (ДП)
  • Споживання тестове середнє 12,5 л/100 км

    Ціна від 4 172 847 грн*

    * Актуальна на дату публікації


  • Дисклеймер
    Цей огляд створений на основі особистого досвіду автора. Автомобіль був наданий імпортером марки для тест-драйву на безоплатній основі, але жодних фінансових винагород чи інших компенсацій за публікацію матеріалу автор не отримував. Усі висновки та оцінки є незалежними та суб’єктивними, базуються виключно на особистих враженнях і технічному аналізі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Toyota C-HR: високий вершник повертається

Suzuki Swift не поступається місцем

Ford Ranger: ще ближче до американського родича