KGM Musso Grand: Rexton вантажний


Цей новий пікап використовує знайоме ім’я Musso, але забудьте про попередні однойменні моделі-позашляховики від SsangYong. Його найбільш відповідним родичем є новітній Rexton, з яким він має багато спільного під своєю міцною шкірою і у своїй просторій кабіні. Тобто Musso має поєднувати в собі практичність, вантажопідйомність, прохідність і вишуканість, причому за скромну ціну. Це багато потенційно несумісних амбіцій. Наскільки вони близькі до реалізації? І до чого ближче ця тестова базова модель на стальних дисках із галогенними фарами та аналоговими приладами: до вантажівки чи SUV?

Фото: автор

Ssangyong завоював репутацію серед покупців завдяки створенню міцних, потужних, справжніх позашляховиків, готових до важкої роботи та буксирування важких вантажів. Зрозуміло, що новостворена компанія KGM хоче і далі працювати із цією аудиторією.


«Musso» перекладається з рідної мови виробника як «носоріг», і це говорить багато про те, що вам потрібно знати про цей автомобіль. Це однотонний пікап, побудований на тому ж шасі, що і Rexton, і має незалежну підвіску спереду й нерозрізний міст із ресорами ззаду.

Ентузіасти пікапів напевно чули, що наприкінці цього року з’явиться електричний KGM Musso. Він базується на нещодавно випущеному електричному Torres, і, як кажуть, пропонує той самий рівень комфорту та ефективності.


Тим часом Musso доступний виключно з 2,2-літровим чотирициліндровим дизельним двигуном із турбонаддувом, який також є спільним з Rexton. Він видає 181 або 187 к.с і крутний момент 400 або 420 Нм, залежно від того, з якою коробкою передач він працює – механічною або автоматичною відповідно. Обидві трансмісії шестиступеневі, а передача потужності на колеса класична для таких пікапів – на задні колеса із жорстким примусовим підключенням передніх та додатковим понижувальним рядом, який водій обирає для найскладніших умов.


Musso існує лише з подвійною кабіною, але у двох варіантах за довжиною вантажної платформи й колісної бази. «Короткий» Musso завдовжки 5095 мм пропонує 1300 мм довжини під завантаження, а «довгий» Musso Grand – 5450 мм та 1610-міліметрову платформу відповідно. Остання рекордна для цього класу пікапів, однак Ford Ranger ширший за обидва варіанти Musso. Проте Ford, а разом із ним і Mitsubishi L200 шукають покупців і іншій ціновій лізі, коли прямими конкурентами Musso є Peugeot Landtrek, Toyota Hilux та Isuzu D-Max.


KGM Musso невибагливий ззовні

Про дизайн KGM Musso не так багато можна сказати, тому що це простий, невибагливий тип пікапа, який менше приділяє уваги своїй зовнішності, проте виглядає охайно. Тож деталювання та тільки два можливих кольори кузова не вразять вибагливого дизайнера. Він не грає в гру з Ford Ranger Raptor із широкими арками та псевдо-байкерською маскою, а радше нагадує стриманого професіонала в робочих джинсах… але у випрасуваній сорочці.


Профіль – типово утилітарний, з прямими лініями й великою вантажною платформою, яка у версії Grand виглядає нескінченною. Позаду все функціонально: вертикальні ліхтарі та масивна кришка вантажного відсіку з «мікроліфтом». Естетики мало, зате практично.


Виразну зовнішність у Musso має тільки висока решітка радіатора, яка додатково візуально розширює авто. Без легкосплавних дисків, складної світлодіодної оптики, накладок на пороги, хромованих ручок дверей і сріблястих рейлінгів Musso хоче, аби його помітили на будівництві, а не перед офісом.


KGM Musso простий всередині

Musso запозичив більшу частину свого салону в позашляховика Rexton, але не відчувається як прагматична робоча конячка й інтер’єр загалом сприймається солідним. Водночас тут є кілька м’яких на дотик матеріалів, але поряд із ними є і тверді, хоч і не дешеві на вигляд пластмаси.


Усе це більше нагадує салон кросовера, ніж утилітарного пікапа. Так, деякі елементи залишаються простими, але загальне враження – позитивне. Особливо тішить простір, який є вирішальним фактором для комерційних автомобілів, таких як пікапи, особливо для моделей із подвійною кабіною. Musso Grand пропонує щедрий простір для голови та ніг – як спереду, так і ззаду. Для пасажирів передбачено п’ять сидінь – чотири повнорозмірних і трохи вужче центральне сидіння на задній лавці зі спрощеним 2-точковим ременем безпеки.


Пікап не для довгих подорожей, тож задні пасажири не отримують ніяких портів для зарядки – лише два вентиляційні отвори й кілька кишень спереду. Проте в салоні є кілька корисних місць для зберігання речей, зокрема, просторий відсік під центральним підлокітником, а також великий зазор під заднім диваном.


Але від того всього інтер’єр із цими аналоговими приладами та безглуздо величезною аудіосистемою з крихітним екраном не відчувається сучасним витвором. І тільки сенсорна базова панель клімат-контролю та два порти UCB-C споріднюють цей KGM із сучасністю.


А все тому, що для українських покупців авто пропонується тільки як Musso Grand і тільки в єдиній комплектації. Вона більш орієнтована на комерційних користувачів, тому авто постачається зі стандартними тканинними, проте пречудовими ергономічними сидіннями й меншою кількістю зручностей у салоні.


З місця водія Musso пропонує типово панорамний вид на дорогу завдяки високій висоті посадки та положенню водія, у той час, як регулювання рульової колонки у двох площинах дає змогу водіям будь-якої комплекції відчувати себе комфортно. Навіть задній огляд непоганий, враховуючи обмежений розмір заднього вікна, проте ані камери заднього виду, ані датчиків паркування тут немає. Це набагато ускладнює життя Musso Grand в місті, як і самостійне зчеплення з причепом.


Із заводського конвеєра сходять Musso із цими помічниками, а також з електроприводом сидінь зі шкіри Nappa з підігрівом та охолодженням, підігрівом керма, повністю цифровим 12,3-дюймовим щитком приладів, того ж розміру центральним сенсорним екраном з Apple CarPlay та Android Auto, адаптивним круїз-контролем та моніторингом сліпих зон, однак такі до нас поки ще не постачаються.


Бортова платформа зі стандартним зносостійким оздобленням оснащена гаками для кріплення вантажу, але в спрощеній комплектації постачається без розетки для підключення допоміжного обладнання. Її розмір дає змогу перевозити стандартний європіддон, а максимальне корисне навантаження становить 945 кг для моделі зі МКП і 935 кг для «автомата».


Для тих, хто планує використовувати пікап для буксирування, Musso заслуговує на увагу завдяки своїм винятковим характеристикам. Це один із небагатьох пікапів, який може буксирувати 3000 кг і перевозити вантаж у кузові одночасно.

KGM Musso на дорозі нагадує сімейний SUV

На асфальті Musso Grand поводиться впевнено, хоча й не без характерних для пікапів компромісів. 2,2-літровий турбодизель на 181 к.с. крутного моменту не створює ілюзій спортивності, але забезпечує достатню тягу для щоденних поїздок і буксирування.


Хоча Musso не є швидким, він має більш ніж достатню продуктивність для автомобіля такого типу. Крутний момент також пропонується в низькому діапазоні обертів, що корисно для бездоріжжя. Двигун працює з мінімумом вібрацій і ніколи не звучить натужно, навіть коли ви сильно на нього натискаєте. Шестиступенева механічна коробка передач не є зразком чіткості та інформативності, але є дуже гарним компаньйоном для двигуна, тож перемикання передач відбувається плавно.


Особливим шармом відрізняється рульове управління, яке не є ані дуже легким, а ні хизується особливим зворотним зв’язком. Проте в ньому все ще працює гідропідсилювач, який відрізняється шовковисто-маслянистим відгуком. Гальма з вентильованими дисками спереду і ззаду (!) також напрочуд хороші.


Компромісна якість їзди Musso відштовхне тих, хто хоче мати щось, що можна використовувати як сімейний транспорт у вільний від роботи час, а не лише для пересування з одного робочого майданчика на інший. Так, це пікап. І так, задня ресорна підвіска дає про себе знати на нерівностях. Але в порівнянні з попередніми поколіннями прогрес очевидний, тому що вона не змушує вас відчувати кожну нерівність і тріщину. На трасі Musso тримається впевнено, у поворотах не валиться, а шумоізоляція, і це приємний сюрприз, – на рівні сімейного SUV.


Будь-хто, хто хоче придбати пікап, має очікувати порівняно високих рахунків за пальне, навіть із дизельним двигуном, і Musso є типовим представником цієї породи. Пори те, що він є одним із найлегших у своєму класі, витрата пального на рівні 9 л/100 км для механічної коробки передач залишає його дещо позаду деяких ключових конкурентів.


Musso не має системи зупинки й запуску двигуна, ні в стандартній комплектації, ні в якості опції, що досить дивно. Усі основні конкуренти KGM мають цю базову функцію економії палива, і це ставить його в ще більш невигідне становище з погляду повсякденних витрат на експлуатацію – якщо ваш маршрут пролягає містом.

Musso оснащений великим 75-літровим паливним баком, який допомагає пом’якшити проблему, і потенційно може забезпечити запас ходу 800 км. Як і здебільшого у пікапів, аеродинаміка відіграє ключову роль у зменшенні витрати пального, а Musso має велику площу передньої частини, високий кузов і шини, розроблені для зчеплення з дорогою, а не для низького опору коченню, що шкодить економічності.


Але варто з’їхати з асфальту і Musso розкривається. Повний привод із пониженою передачею без центрального диференціала, автоматичним блокуванням заднього диференціала та системою допомоги при спуску з гори дають змогу впевнено долати складні ділянки. У режимі 4L пікап тягне знизу, як трактор, і не боїться глибокого бруду чи крутих підйомів. Пристойний кліренс у 220 мм і короткі звіси дозволяють не лякатися каміння чи колії. Особливо варто відзначити жорстку чотирьохшарову раму – вона не лише додає жорсткості, а й ефективно гасить вібрації на бездоріжжі.


Історично склалося так, що пікапи показували гірші результати в краш-тестах на безпеку проти звичайних автомобілів через відокремлений від шасі кузов, але в останні роки ситуація покращилася завдяки додаванню сучасних систем безпеки. Усі версії Musso оснащені шістьма подушками безпеки, ESP та системою активного захисту при перекиданні, хоча наразі такі функції, як автономне екстрене гальмування, недоступні.


Вердикт

KGM Musso Grand – це не просто утилітарний автомобіль. Це вдала спроба поєднати світ комерційного транспорту зі світом сімейних SUV. І хоча компромісом є жорстка підвіска, не найекономніший мотор, а також брак таких звичних речей, як автоматичні фари й круїз-контроль, загальна картина – позитивна. Особливо, якщо врахувати ціну: Musso залишається одним із найдоступніших пікапів на ринку серед своїх прямих конкурентів.


Технічні характеристики KGM Grand Musso 2.2 e-XDI
  • 4-циліндровий турбодизельний, попереду повздовжньо
  • Об'єм 2157 см3
  • Максимальна потужність 133 кВт (181 к.с.) при 3800 об/хв
  • Максимальний крутний момент 400 Нм при 1400–2800 об/хв
  • Повний привод
  • 6-ступенева механічна КПП
  • Підвіска: попереду подвійні поперечні важелі, ззаду нерозрізний міст на ресорах
  • Гальма вентильовані дискові спереду і ззаду
  • Максимальна швидкість 177 км/г
  • Довжина/ширина/висота/база: 5405/1950/1855/3210 мм
  • Діаметр розвороту: 12,2 м
  • Дорожній просвіт: 220 мм
  • Кут в'їзду/з’їзду 19,5/20,5
  • Шини 235/70 R17
  • Паливний бак 75 л
  • Споряджена маса/навантаження 2210/945 кг
  • Максимальна маса причепа 3000 кг
  • Споживання палива нормоване, місто/шосе/середнє 10,1/7,3/8,3 л/100 км (ДП)
  • Споживання тестове, місто/шосе/середнє 9,8/8,8/9,3 л/100 км

  • Ціна від 1 515 000 грн*
    Ціна тестового 1 515 000 грн*

    * Актуальна на дату публікації

    Дисклеймер
    Цей огляд створений на основі особистого досвіду автора. Автомобіль був наданий імпортером марки для тест-драйву на безоплатній основі, але жодних фінансових винагород чи інших компенсацій за публікацію матеріалу автор не отримував. Усі висновки та оцінки є незалежними та суб’єктивними, базуються виключно на особистих враженнях і технічному аналізі.

```

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Suzuki Swift не поступається місцем

Hyundai Santa Fe: вражає не тільки зовнішність

Toyota C-HR: високий вершник повертається