Публікації

Jeep Grand Cherokee: зухвалий та життєрадісний американський дух

Зображення
Grand Cherokee – потужний, вічнозелений універсал в американській лінійці Jeep. Це вже п’яте покоління моделі, історія якої починається з ZJ 1992 року. Пропонуючи безтурботні, щирі характеристики на дорогах і бездоріжжі, це золотий ретривер модельного ряду Jeep. Компанія робить серйозні заяви щодо цієї моделі, називаючи її найбезпечнішим і найбільш технологічним Grand Cherokee за всю історію. А ще Jeep Grand Cherokee вперше дістав третій ряд сидінь, тож Stellantis пророкує йому райдужне, прибуткове майбутнє.

Skoda Karoq: зразковий універсал, якому бракує особливого шарму

Зображення
Між семимісним Skoda Kodiaq та невеликим Kamiq Skoda пропонує Karoq, який паркується на місці, звільненому дивним і дивовижним Yeti, та який рік тому дістав деякі незначні зміни в рамках оновлення в середині свого життєвого циклу. Цей кросовер має спільну конструкцію з Seat Ateca і конкурує з Nissan Qashqai та мільйоном подібних автомобілів і став однією з найбільших історій успіху останніх років для чеського автомобільного підрозділу Volkswagen Group, який усе більше має популярність завдяки своїй відмінній функціональності.

Hyundai Santa Fe: вражає не тільки зовнішність

Зображення
Це по-справжньому новий Hyundai Santa Fe шостого покоління. Він геть не схожий на свого попередника. Дизайнерський відділ Hyundai за останні кілька років прийняв багато сміливих пігулок, і немає кращого прикладу результату терапії, ніж цей. Коробчастий, гранований SUV наблизить бренд, як сподіваються в Сеулі, до преміальних європейських моделей, таких як BMW X5 і Mercedes-Benz GLE, водночас не забуваючи про співвідношення ціни і якості та надійності.

Mercedes-Benz EQS SUV: електричний велетень

Зображення
Ви дивитеся на флагман лінійки електричних автомобілів Mercedes EQ – EQS SUV, перший повнорозмірний позашляховик, заснований на чисто електричній архітектурі EVA2 від Mercedes. Як випливає з назви, це більша і вища версія седана EQS, і він обіцяє упакувати всю розкіш Sonderklasse з ДВЗ у більший SUV-кузов на батареї. Його аналогом у Старому Світі є GLS. Але чи це є EQS SUV просто GLS з електромотором?

Toyota C-HR: високий вершник повертається

Зображення
Це друге покоління кросовера Toyota C-HR, який розпочав своє життя у 2017 році як модний «паркетник». Він був створений на замовлення керівника Toyota Акіо Тойоди як своєрідний експеримент, щоби побачити, на що здатна компанія. Без жодних очікувань щодо того, як він може продаватися. Але авто прижилося, ба більше – зараз з’явилися конкуренти, і тому потрібно було покращити слабкі сторони старого автомобіля. Здебільшого Toyota зробила саме це.

Ford Ranger: ще ближче до американського родича

Зображення
Це вже друге покоління Ford Ranger – є найбільш продаваного пікапа у Європі, хоча треба визнати, що ні жоден із європейських ринків не є таким інтенсивним, як у США. Ranger попереднього покоління продавався понад десять років, і його шафа для трофеїв була готова лопнути. Проте до того часу, коли його відправили на пенсію, вона вже відчутно давала про себе знати. Саме тоді в місті з’явився абсолютно новий Ranger, який цього разу більше нагадує легендарні пікапи Ford серії F, а його салон був суттєво оновлений. Експерти його вже гідно оцінили: новачок здобув звання «Кращий пікап 2024 року» в Європі та в Україні.

Citroen ë-C4: нова потужність, але на вимогу

Зображення
Акцент Citroen на електромобілі набирає обертів і компанія переглядає свій власний хетчбек ë-C4, щоб додати йому привабливості. На електричну версію припадає приблизно один із чотирьох проданих C4 в Європі з моменту появи цього нетипового кросовера на початку десятиліття. Нещодавно в неї з’явилися більший акумулятор, додаткові 20 кінських сил і бонусом – можливість подолання 400-кілометрового бар'єра запасу ходу.

Hyundai Kona Hybrid: всі помилки виправлено

Зображення
Hyundai Kona досить запізно з’явилася на ринку малих кросоверів у 2017 році й відтоді змушена була наздоганяти своїх конкурентів. Тож не дивно, що її трансформація у версію другого покоління відбулася досить швидко. Усі інгредієнти для успіху першого покоління були присутні, але в комерційному плані вона не дотягувала до Skoda Karoq, Toyota CH-R та Nissan Juke, на яких вона орієнтувалася. Чого не вистачало? Передусім місткості, тож відповідно до вимог клієнтів нова Kona дістала більше простору в салоні та багажнику, а також змужнілий, сміливо деталізований вигляд, щоб зайняти своє місце в діапазоні між Venue та Palisade.

Jeep Compass e-Hybrid: у подорож із павербанком

Зображення
Compass у перевантаженому портфоліо компактних кросоверів Jeep є найбільшим і випускається з 2017 року. Намагаючись вдихнути в нього трохи більше життя, Jeep наділив цей псевдопозашляховик здатністю до їзди з вимкненим двигуном. Нова повністю гібридна модель працює за принципом, подібним до багатьох інших гібридів. Це означає, що ви не можете під'єднати її до електромережі, щоб зарядити батарею, як з PHEV-моделлю, яку Jeep презентував раніше. Але чи достатньо цих змін, щоби підняти Compass на вищий щабель у своєму класі, чи він просто почувається загубленим у пустелі?

Lexus RX 500h: усього чотири циліндри, яких ви не почуєте

Зображення
Це п’яте покоління RX – автомобіля, який існує в тій чи іншій формі з 1998 року. Він трохи виріс із порівняно компактного формату оригіналу, але майже не збільшився в розмірах від попередника. Новий RX виходить на ринг із безліччю новітніх технологій, свіжим новим виглядом і вибором із трьох гібридних силових установок. Але чи достатньо цього, щоб залишатися конкурентоспроможним? Щоб це з’ясувати, я взяв на тест-драйв найпотужніший RX 500h.