Публікації

Citroen ë-C4: нова потужність, але на вимогу

Зображення
Акцент Citroen на електромобілі набирає обертів і компанія переглядає свій власний хетчбек ë-C4, щоб додати йому привабливості. На електричну версію припадає приблизно один із чотирьох проданих C4 в Європі з моменту появи цього нетипового кросовера на початку десятиліття. Нещодавно в неї з’явилися більший акумулятор, додаткові 20 кінських сил і бонусом – можливість подолання 400-кілометрового бар'єра запасу ходу.

Hyundai Kona Hybrid: всі помилки виправлено

Зображення
Hyundai Kona досить запізно з’явилася на ринку малих кросоверів у 2017 році й відтоді змушена була наздоганяти своїх конкурентів. Тож не дивно, що її трансформація у версію другого покоління відбулася досить швидко. Усі інгредієнти для успіху першого покоління були присутні, але в комерційному плані вона не дотягувала до Skoda Karoq, Toyota CH-R та Nissan Juke, на яких вона орієнтувалася. Чого не вистачало? Передусім місткості, тож відповідно до вимог клієнтів нова Kona дістала більше простору в салоні та багажнику, а також змужнілий, сміливо деталізований вигляд, щоб зайняти своє місце в діапазоні між Venue та Palisade.

Jeep Compass e-Hybrid: у подорож із павербанком

Зображення
Compass у перевантаженому портфоліо компактних кросоверів Jeep є найбільшим і випускається з 2017 року. Намагаючись вдихнути в нього трохи більше життя, Jeep наділив цей псевдопозашляховик здатністю до їзди з вимкненим двигуном. Нова повністю гібридна модель працює за принципом, подібним до багатьох інших гібридів. Це означає, що ви не можете під'єднати її до електромережі, щоб зарядити батарею, як з PHEV-моделлю, яку Jeep презентував раніше. Але чи достатньо цих змін, щоби підняти Compass на вищий щабель у своєму класі, чи він просто почувається загубленим у пустелі?

Lexus RX 500h: усього чотири циліндри, яких ви не почуєте

Зображення
Це п’яте покоління RX – автомобіля, який існує в тій чи іншій формі з 1998 року. Він трохи виріс із порівняно компактного формату оригіналу, але майже не збільшився в розмірах від попередника. Новий RX виходить на ринг із безліччю новітніх технологій, свіжим новим виглядом і вибором із трьох гібридних силових установок. Але чи достатньо цього, щоб залишатися конкурентоспроможним? Щоб це з’ясувати, я взяв на тест-драйв найпотужніший RX 500h.

MG HS Trophy: цінний трофей, але не робоча конячка

Зображення
MG HS – найбільший бензиновий автомобіль у модельному ряді британського бренда, що належить китайській компанії. За розмірами він схожий на такі автомобілі, як Mazda CX–5 та Toyota RAV4, але зі своєю ціною конкурує з моделями на рівень нижче. Нещодавно він позбавився свого невиразного вигляду, що має додати йому привабливості.

Hyundai Sonata: майже класичний формфактор, геть новий імідж

Зображення
Хвала Hyundai за наполегливість у сфері, яку інші вже давно покинули. Тому що Sonata кидає виклик трендам – це середньорозмірний седан, який є добре відомим брендом уже понад 30 років, і він повернувся на ринок, де покупці відмовляються від легкових чотиридверок на користь позашляховиків усіх мастей. Оновлена Hyundai Sonata прийшла на вечірку з новим зовнішнім виглядом, передовими технологіями та салоном бізнес-класу, який дійсно важко перевершити. Завдяки типовій для Hyundai надійності та порівняно доступній ціні, Sonata є серйозним конкурентом таким моделям, як Toyota Camry та Skoda Superb.

Mazda CX-90: будьте чесними щодо своїх пріоритетів

Зображення
Трирядний CX-9 був вхідним квитком Mazda на територію перевізників для великої родини, але з акцентом на динаміку і стиль. Він не пропонував стільки місця, як його конкуренти, але турбонаддувний мотор і відточена керованість зробили його фаворитом для захоплених їздою водіїв. Після багатьох років очікування та побудови нової платформи з повздовжнім двигуном та акцентом на задній привод Mazda представила послідовника свого флагмана – CX-90. Він з’явився з високими цілями: забезпечити динаміку, якою славиться автовиробник, і водночас підняти Mazda на ринкову орбіту вище середнього.

Нові кредитні та сервісні послуги від Stellantis вже скоро

Зображення
Українське представництво Stellantis оголосило про повернення кредитування юридичних осіб за новими умовами із частковою компенсацією витрат від міжнародних донорів. Програма постгарантийного обслуговування EUROREPAR буде розширена на інші бренди.

Honda CR-V e:HEV: відтепер великий та дорогий

Зображення
Honda CR-V – найважливіший продукт у модельному ряді компанії. Це не тільки бестселер японського бренду, але й один із найпопулярніших авто на земній кулі. Він входить до топп'ятірки світових лідерів продаж, тож на нову модель шостого покоління покладено чимало очікувань. Пропонуючи абсолютно новий кузов, вдосконалені гібридні системи та покращені бортові технології, CR-V сподівається розв'язати всі проблеми попередньої моделі, не втрачаючи водночас тих рис, які робили автомобіль п’ятого покоління привабливим.

DS 4 Cross: без претензій на агресивність

Зображення
Справедливо буде сказати, що французький преміальний бренд Stellantis досі був радше незвичайним, ніж надзвичайним. Новий DS 4 сподівається змінити цю ситуацію. На відміну від свого попередника, це не якийсь перероблений Citroen із задніми вікнами, що не відчиняються, натомість він став першим представником нового покоління DS. DS 4 – це особливий французький погляд на розкішну їзду, у якому набагато більше вишуканості та комфорту, ніж гостроти в поворотах.